کد خبر: 111232 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1398 - 14:06
برای بار دوم و با حضور نماینده رسمی گینس در ایران؛
شکست رکورد جهانی توسط جوان ورزشکار بوشهری+ تصویر
اتحاد خبر: هدایت چاهشوری ملقب به یوزپلنگ ایرانی موفق شد رکورد جهان را برای بار دوم دربخش شکستن اجسام سخت جمعه شب 30 فروردین 98، همزمان با نیمه شعبان روز میلاد امام زمان عج در سالن ورزشی پایگاه مقاومت شهید عمادی تنگگ به نام خود ثبت کند. این ورزشکار بوشهری که دارای خصوصیات اخلاقی بارز و منش پهلوانی می باشد در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر...
اتحاد خبر- سکینه صابری: هدایت چاهشوری ملقب به یوزپلنگ ایرانی موفق شد رکورد جهان را برای بار دوم دربخش شکستن اجسام سخت جمعه شب 30 فروردین 98، همزمان با نیمه شعبان روز میلاد امام زمان عج در سالن ورزشی پایگاه مقاومت شهید عمادی تنگگ به نام خود ثبت کند.

 

 این ورزشکار بوشهری که دارای خصوصیات اخلاقی بارز و منش پهلوانی می باشد در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال و امام عصر (عج)،توانستم در حضور اشکان دشمن زیاری نماینده رسمی گینس در ایران و با حضور مسئولین شورا و ورزش های رزمی استان و خیل عظیمی از تماشاگران مشتاق با موفقیت این رکورد را به نام خود ثبت کنم.


چاهشوری اذعان داشت: این رکورد قبلا در دست ورزشکار کشور امریکا بوده  و ورزشکار امریکایی توانسته بود در یک دقیقه ۲۸عدد قالب بتنی را با دست بشکند، که با توکل به خدا و امام عصر "عج " توانستم در ۳۶ثانیه ۵۵ قالب بتنی به وزن  30 کیلو گرمی را که مجموعا 1650 کیلو گرم بود را در 36 ثانیه بشکنم و رکورد جهان را برای بار دوم از آن خود کنم.

 

وی ادامه داد: با ثبت  رکورد خود در کتاب ثبت رکوردهای جهانی گینس سومین ایرانی می باشد  که توانسته است به این جایگاه جهانی دست یابد.

 

وی بیان داشت: هدف من از تلاش برای کسب این رکورد سربلندی نام کشورم و شهرم و نام مولایم امام زمان "عج" بوده است و توصیه ام به جوانهای استانم این ست در هر شرایط سختی ناامید نشوند و با توکل به خدا و امام زمان "عج" جهت رسین به اهداف والای خود گام بردارند.


چاهشوری ضمن تشکر از حضور پر شور مردم و مسئولین از شورای شهر، مسئولین هیئت ورزش های رزمی، بسیج ورزشکاران، حوزه مقاومت شهدای هسته ای و پایگاه شهید عمادی که برای برگزاری این رکورد زحمت کشیدند تشکر و قدردانی نمود.


گفتنی است؛ چاهشوری ورزشکار رشته کماندو و همچنین مسئول سبک کماندو استان بوشهر می باشد. /ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111232