کد خبر: 111207 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1398 - 08:22
سرمربی پارس جنوبی جم:
عدالت فوتبال اجرا نشد/ مستحق پیروزی بودیم

اتحادخبر: سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه مقابل سپید رود رشت عدالت فوتبال اجرا نشد، گفت: مشکلات مالی تمرکز را از بازیکنان پارس جنوبی جم گرفته است.

اتحادخبر: سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه مقابل سپید رود رشت عدالت فوتبال اجرا نشد، گفت: مشکلات مالی تمرکز را از بازیکنان پارس جنوبی جم گرفته است.

عدالت فوتبال اجرا نشد/ مستحق پیروزی بودیم  مهدی تارتار جمعه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موقعیت‌های بسیار خوبی برای گل‌زنی داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد و امروز شاهد اجرای عدالت فوتبال نبودیم.

وی با بیان اینکه باید با اختلاف چهار یا پنج گل در این مسابقه پیروز می‌شدیم بیان کرد: برخی اتفاقات روز قبل تمرکز بازیکنان ما را به هم زد و بازیکنانمان شرایط روحی و روانی خوبی در این بازی نداشتند.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: اینجا از هوادارانمان بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم ولی برخی افراد هستند که باید به خاطر این بی‌تفاوتی عذرخواهی کنند ولی حاضر به این کار نمی‌شوند و من عذر می‌خواهم.

 

وی با بیان اینکه داور اشتباه تأثیرگذاری نداشته است، ادامه داد: در مجموع امروز شاهد خوبی در این مسابقه بودیم.

 

تارتار با بیان اینکه هواداران حق دارند نسبت به این وضعیت معترض باشند، خاطرنشان کرد: هواداران از مسئولان می‌خواهند که تیم شهرشان حمایت شود و امروز شرایط نامناسب باعث شده تا در جدول سقوط کنیم.

 

وی با بیان اینکه تیمی که مشکلات مالی دارد نباید در مسابقات خود پیروز شود گفت: وقتی فقط ۳۵ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده است باعث می‌شود که بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بدبیاری را یکی دیگر از مشکلات این تیم عنوان کرد و افزود: متأسفانه در هفته‌های اخیر هر توپی به سمت دروازه ما می‌آید تبدیل به گل می‌شود که مشکلات روحی و روانی هم در آن تأثیرگذار است.

 

مسابقه پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111207