امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1398 - 06:33

اتحادخبر: فال روزانه شنبه 31 فروردین 1397

اتحادخبر: فال روزانه شنبه 31 فروردین 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 31 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال همه چیز برای رسیدن به موفقیت برایتان فراهم است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، تلاش و اراده بالاست. اگر چه تا به حال مدیریت زندگی تان را به طور کامل در دست نداشتید اما امسال کنترل بیشتری روی آن خواهید کرد. سوالات زیادی در ذهن داشتید که امسال حقایق زیادی برایتان روشن می شود و گویی شما از یک خواب بلند بیدار می شوید. سعی کنید برای آینده تان بر اساس آنها برنامه ریزی کنیدهنوز چیزهایی در زندگی تان است که شما را آزار می دهند، مهم نیست دیگران چه فکر می کنند، بهتر است آنها را از زندگی تان حذف و فضا را برای اتفاقات خوش باز کنید. امسال در کار پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت و از نظر مالی شرایط بهتری را تجربه خواهید کرد. اگر روابط تان را بادیگران به خوبی حفظ کنید، موفقیت های بیشتری هم نصیبت تان خواهد شد. ماه خرداد ماهی ست که اتفاقات خوبی در روابط عاطفی برایتان رخ می دهد. اگر مجرد هستید حتی نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. اگر به فعالیت بدنی تان اهمیت بیشتری دهید، از نظر جسمی و به تبع روحی در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت. ماه آذر و بهمن از بهترین ماههای زندگی شما خواهند بود.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز ذهن تان آنقدر مشغول است که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. با کمی صبر کردن به آرامشی که می خواهید، خواهید رسید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد. اگر راهی را با شریک زندگی شان شروع کرده اید، بهتر است که آن را هر چه سریع تر به اتمام برسانید. در غیر این صورت مجبور می شوید که قید خیلی از چیزهای آن را بزنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پیشنهادی به شما شده که اگر قبولش کنید باید از یکی از خواسته هایتان دست بکشید. شاید بد نباشد که آن را قبول کنید. همیشه همه چیز بر وفق مراد ما نخواهد بود پس با تحمل سختی ها می توانید چیزهای با ارزش تری به دست آورید. در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز از افرادی که مدام به شما انرژی منفی می دهند دوری کنید . شما می خواهید کاری را انجام دهید اما تحت تاثیر حرف های اطرافیان تان ممکن است تغییر رویه دهید، از این رو تنها بودن در چنین روزی به نفع شماست. این که محتاطانه قدم بر می دارید خوب است اما اگر بخواهید شریک زندگی تان را مدام و در موقعیت های مختلف تست کنید، او را از دست خواهید دید. اساس رابطه تان را بر اعتماد بگذارید و اگر خلاف آن ثابت شد، سپس تغییر رویه دهید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز مجبور می شوید که برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید به این علت که مسئولیت تازه ای روی دوش تان قرار می گیرد. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. سعی کنید تمرکز داشته باشید تا همه چیز زودتر پیش رود. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما تا به امروز مسیر سختی را پشت سر گذاشته اید همینطور نمی گذرد. امروز اتفاقات خوبی در زندگی تان می افتد که امیدوارتر از قبل خواهید شد. در مورد تصمیم گیری های امروزتان، بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است. اگر شریک زندگی تان امروز از شما نظری خواست، حتی اگر فکر می کنید که ممکن است موجب ناراحتی او شود، بهتر است که حقیقت را به زبان آورید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شرکت در یک گروه، گردهمایی یا.. به نفع تان خواهد بود بنابراین آن را از دست ندهید. اخیرا بیش از عقل بر احساسات تان تکیه کرده اید و این موضوع ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. عشق زندگی تان خبر خوبی برایتان دارد اما هنوز زمان مناسبی برای بیان آن پیدا نکرده، خلاصه این که خودتان را برای یک سورپرایز بزرگ آماده کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی شود که تا این حد خودتان را باور کرده اید. بهترین فرصت است که خواسته هایتان را بیان کنید. مطمئن باشید که نتیجه مطلوب را خواهید گرفت. خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد. حتی اگر امروز درگیر کاری هستید، از شریک زندگی تان غافل نشوید. حتی یک خبر گرفتن یا زنگ هم می تواند او را از دلتنگی و نگرانی در آورد بنابراین در این مورد کوتاهی نکنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر از شرایط موجود راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید. این تغییر می تواند در کار، محل زندگی یا حتی روابط عاطفی تان باشد. اگر در اطرافتان احساس امنیت بیشتری کنید، نه تنها تمرکز لازم را برای کارهایتان به دست خواهید آورد، بلکه شادتر از قبل نیز خواهید شد. اگر در راهی که در پیش گرفته اید به مشکلی بر خوردید، آن را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. به زودی مسیری در مقابل تان قرار خواهد گرفت که انرژی زیادی به شما خواهد داد. شاید لازم باشد که خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

روز شلوغی در پیش دارید و باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. بنابراین تصمیم گیری های امروزتان را با دقت بیشتری بگیرید. مدتی ست که دیگران برای شما تصمیم گرفته اند و شما بدون هیچ دخالتی آنها را انجام داده اید، وقت آن است که زندگی تان را آنطور که خودتان می پسندید مدیریت کنید. این موضوع به خصوص در رابطه عاطفی برای شما اهمیت بیشتری پیدا می کند.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

حتی اگر خبرهای بدی شنیده اید، خودتان را نبازید و تسلیم فکر و خیال خود نشوید. به فکر آینده باشید و برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همکاری با دیگران می توانند در پیشرفت شما تاثیر زیادی داشته باشند. اگر با عشق زندگی تان به مشکل برخورده اید، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات و حرف های خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد. آنچه اولویت دارید شما و خواسته هایتان هستید پس از انها کوتاه نیایید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

مدتی ست سوالی در ذهن دارید که امروز جواب آن را خواهید گرفت البته بهتر است که باز هم برای گرفتن تصمیم نهایی کمی بیشتر صبر کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. به زودی به یک سفری می روید که زندگی تان را به مسیری بهتری تغییر خواهد داد. سعی کنید که از تمام فرصت هایی که این یکی دو روزه برایتان ایجاد می شود، نهایت استفاده را بکنید. در انتهای روز پیغامی از دوستی خواهید گرفت که روزتان را به بهترین شکل ممکن تمام خواهد کرد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر چه موانع در مسیری که در پیش گرفته اید، وجود دارد اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به آنها به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. برای آرامش بیشتر، عصرتان را با فردی که به شما آرامش می دهد، بگذرانید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 14 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 18 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...