کد خبر: 111044 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1398 - 08:32
کمیته امداد بوشهر:
۶۰ درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد بوشهر زنان سرپرست خانوار هستند

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: ۶۰ درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر زنان سرپرست خانوار هستند. احمد لطفی در نشست با رئیس و معاونین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد استمرار و ارتباط بهینه کمیته امداد استان بوشهر با حوزه علمیه خواهران استان و در راستای اهداف مشترک، تفاهم نامه‌ای...

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: ۶۰ درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر زنان سرپرست خانوار هستند.

۶۰ درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد بوشهر زنان سرپرست خانوار هستند

 احمد لطفی در نشست با رئیس و معاونین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد استمرار و ارتباط بهینه کمیته امداد استان بوشهر با حوزه علمیه خواهران استان و در راستای اهداف مشترک، تفاهم نامه‌ای فیمابین منعقد شده است.

 

وی افزود: تبادل یافته‌ها و تجربه‌های آموزشی، تبادل محصولات و تجربه‌های پژوهشی، تبادل تجربیات و توانمندی‌های فرهنگی و تبلیغی و استفاده از امکانات و نیروی انسانی در حوزه‌های ذکر شده از جمله مهمترین زمینه‌های همکاری در قالب این تفاهم نامه است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه به دنبال این هستیم که از توان اجرایی و محتوایی حوزه‌های علمیه خواهران در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی مورد نظر این نهاد استفاده شود.

 

لطفی ادامه داد: از آنجا که این نهاد دارای مراکز فرهنگی و خوابگاهی است این شرایط هموار می‌شود که در قالب این تفاهم نامه اساتید مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این مراکز و اردوهای درون استانی استفاده شود.

 

وی یادآور شد: برای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه فیمابین، کارگروهی تخصصی در حوزه کارشناسی ایجاد تا زمینه اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه انجام شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: وجود تجارب خوب گذشته در تعاملات فی‌مابین و نقش اساسی حوزه علمیه خواهران در تأثیرگذاری در این نهاد که دارای جمعیت ۶۰ درصدی سرپرست خانوار زن هستند می‌تواند در موفقیت اجرایی شدن تفاهم نامه فیمابین تأثیرگذار باشد.

 

لطفی عنوان کرد: با توجه به برون سپاری بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد، این امکان وجود دارد که از ظرفیت خوزه‌های علمیه خواهران در این بخش‌ها استفاده شود.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111044