کد خبر: 111018 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1398 - 06:46
بلاتکلیفی سه بازیکن اخراجی پیکان

اتحادخبر: سه بازیکن اخراجی تیم فوتبال پیکان، همچنان در بلاتکلیفی هستند و این باشگاه تصمیم خود را در خصوص این بازیکنان اعلام نکرده است.

اتحادخبر: سه بازیکن اخراجی تیم فوتبال پیکان، همچنان در بلاتکلیفی هستند و این باشگاه تصمیم خود را در خصوص این بازیکنان اعلام نکرده است.

 

تیم فوتبال پیکان فصل پر فراز و نشیبی را سپری می کند و هم اکنون با 25 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

این تیم در ابتدای نیم فصل اول در جمع بالانشینان قرار داشت که بتدریج این تیم در نتیجه گیری به بن بست خورد؛ به نحوی که پیکانی ها در 9 بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و مجبور به تغییر سرمربی شدند.

 

با حضور «حسین فرکی» در پیکان این تیم در چند بازی توانست از روی های بد فاصله بگیرد، اما بازهم روند باثباتی ندارد.

 

پیکان از هفته بیست و یکم که برابر تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان به برد خفیف یک بر صفر رسید، هنوز بردی کسب نکرده است.

 

دو تساوی برابر تیم های سپیدرود و صنعت نفت آبادان و سه شکست متوالی مقابل پرسپولیس، سایپا و ذوب آهن حاصل کار شاگردان فرکی در این هفته ها بوده است.

 

شکست سه بر یک در دربی خودرو سازان برابر سایپا، چندان به مذاق پیکانی ها خوش نیامد. پس از این شکست با تصمیم مدیران باشگاه اعضای این تیم با جریمه مواجه شدند و همچنین مقرر شد، سه بازیکن از این تیم کنار گذاشته شوند.

 

طبق نظر کادر پیکان مقرر شد کمیته انضباطی باشگاه در خصوص سجاد مشکل پور، محمد قاضی و ابوالفضل ابراهیمی در اولین فرصت تشکیل جلسه داده و با توجه به گزارشات رسیده به این کمیته، تصمیم گیری کند.


این سه بازیکن پس از این تصمیم به باشگاه مراجعه کرده تا علت اخراج خود را از مسئولان جویا شوند که پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردند.

 

به این سه بازیکن اعلام شد که اخراج هستند و علت این اخراج در کمیته انضباطی به آنها اعلام خواهد شد.


در حال حاضر پس از گذشت بیش از یک هفته، این بازیکنان بلاتکلیف هستند و باشگاه نیز اطلاع رسانی دقیقی به آنها نداشته است.

 

در نهایت باید در انتظار مسئولان باشگاه های پیکان در خصوص این سه بازیکن باشیم.

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111018