کد خبر: 110924 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 فروردين 1398 - 08:00
ساخت ۱۲ مرکز «درمان بستر» در استان بوشهر احداث می‌شود

اتحادخبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ساخت مرکز «درمان بستر» در نقاط فاقد بیمارستان خبر داد و گفت: در این راستا ساخت ۱۲ مرکز درمان بستر در استان بوشهر مصوب شده است.

اتحادخبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ساخت مرکز «درمان بستر» در نقاط فاقد بیمارستان خبر داد و گفت: در این راستا ساخت ۱۲ مرکز درمان بستر در استان بوشهر مصوب شده است.

ساخت 12 مرکز «درمان بستر» در استان بوشهر احداث می‌شود

 سعید کشمیری ظهر امروز در بازدید از روند ساخت مرکز درمان بستر شبانکاره با بیان اینکه این مراکز به عنوان بیمارستان محله‌ای محسوب می‌شود اظهار داشت: در استان بوشهرنقاطی که با بیمارستان‌ها دارای فاصله طولانی هستنددر آنها مرکز درمان بستر ساخته می‌شود.

 

وی از ساخت 12 مرکز درمان بستر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مراکز دارای بخش‌های بستری، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی،زایشگاه و دیگر حوزه‌های تخصصی است که نقش مهمی در حوزه سلامت و درمان مناطق دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه مرکز درمان بستر شبانکاره توسط بنیاد علوی در سال 1396 عملیات اجرایی آن آغاز شد خاطر نشان کرد:تلاش‌های فراوانی در زمینه راه‌اندازی این مرکز صورت گرفته که امید است امسال مرکز درمان بستر شبانکاره تکمیل و راه‌اندازی شود.

 

 بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: با توجه به فاصله بیش‌از 50 کیلومتر روستاهای این بخش با مرکز شهرستان دشتستان و نداشتن امکان پزشکی در شبانکاره، راه اندازی مرکز درمانی بستر در این بخش ضروری است.

 

مسلم سلیمانی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه مردم شبانکاره است این است که مردم بتوانند مشکلات درمانی خود را در مرکز بخش انجام دهند تا نیاز به اعزام بیماران به دیگر مراکز نباشد.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم در عرصه سلامت تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری دولت تدبیر امید توجه به بخش سلامت و درمان است.

 

مهرداد ستوده قول مساعد داد که در اسرع وقت مشکل آب، برق و گاز مرکز بستر درمان شبانکاره با همکاری شهرداری بر طرف شود.
تسنیم
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110924