کد خبر: 110908 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 25 فروردين 1398 - 06:58
فرصت هیجان‌انگیز برای پرسپولیس؛ جشن قهرمانی در تبریز!

اتحادخبر: پرسپولیس با نتایج هفته 25 این شانس را پیدا کرده که در تبریز، قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

اتحادخبر: پرسپولیس با نتایج هفته 25 این شانس را پیدا کرده که در تبریز، قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

 

پرسپولیس از شکست این هفته تراکتورسازی نهایت بهره را برد و با پیروزی مقابل سایپا، اختلاف امتیازش با تیم دوم جدول را افزایش داد. پرسپولیس با این پیروزی 54 امتیازی شد و برای سایر مدعیان دست‌نیافتنی‌تر شد. حالا این تیم با تراکتورسازی 5 امتیاز، با استقلال و سپاهان 7 امتیاز و با پدیده هم 8 امتیاز اختلاف دارد. در روزهایی که فشردگی مسابقات امان پرسپولیس را بریده، این اختلاف امتیاز باعث می‌شود برانکو و شاگردانش یک نفس راحت بکشند.

 

البته بازی‌های سخت پرسپولیس هنوز تمام نشده است. این تیم باید هفته آینده در اصفهان با ذوب‌آهن بازی کند، سپس در آزادی از سپاهان میزبانی کند و در هفته 28 هم مهمان تراکتورسازی است. تهدیدهایی که با برد این هفته پرسپولیس، شاید تبدیل به فرصت شود. پرسپولیس نگران بازی با تراکتورسازی بود، حالا رویای شیرینی را در سر دارد. برانکو می‌تواند با برد در هفته 28، در شهر رقیب پرسپولیس، قهرمانی را جشن بگیرد.

 

تا پایان هفته بیست‌وپنجم، پرسپولیس 5 امتیاز بیشتر از تراکتورسازی دارد. در صورتی که پرسپولیس تا هفته 28 نتایجی مشابه تراکتورسازی کسب کند، می‌تواند با یک برد در تبریز جام را دو هفته زودتر بالای سر ببرد. در صورت کسب سه امتیاز پرسپولیس در آن بازی، اختلاف دو تیم به هشت امتیاز می‌رسد که جبران این اختلاف امتیاز در دو بازی پایان فصل امکان‌پذیر نیست.

 

البته این تنها شانس قهرمانی زودهنگام پرسپولیس نیست و در صورتی که تراکتورسازی در بازی‌های پیش‌روی امتیاز از دست دهد و پرسپولیس همینطور بی‌رحم به مصاف رقبا برود، برانکو می‌تواند قبل از پایان فصل، هت‌تریک قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

 

 

 

 

 

 وبسایت نود

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110908