کد خبر: 110342 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 05 فروردين 1398 - 17:29
با تاکید بر ‌ضرورت تمرکز بر امدادرسانی به سیل‌زدگان
نماینده شیراز: مدیریت شهری برنامه‌ای برای پیشگیری از بحران نداشته است

اتحاد خبر: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین باید به دنبال راهکاری برای کاستن از مصائب مردم باشد، گفت: متاسفانه این حوادث نشان داد مدیریت شهری برنامه‌ای برای پیشگیری از بحران و توسعه زیرساخت‌ها نداشته است.

اتحاد خبر: بهرام پارسایی با اشاره به آخرین وضعیت سیل در شیراز با بیان اینکه آبگرفتگی و سیل در شیراز همچنان ادامه دارد، گفت: با وجود اطلاع رسانی صورت گرفته در مورد احتمال آبگرفتگی در معابر و مسیل‌ها، شاهد وقوع این اتفاق و آسیب‌دیدگی دهها نفر در این سیل بودیم.

جاری شدن سیل در شیراز

به گزارش ایسنا؛ وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها برای پیشگیری از بحران آماده نیست، یادآور شد: متاسفانه این بار  در شیراز که در ایام عید مورد استقبال مسافرین زیادی قرار می‌گیرد شاهد وقوع سیل بودیم و روشن است که سالها مدیریت شهری برنامه‌ای برای پیشگیری از بحران و توسعه زیر ساخت‌ها نداشته است.

پارسایی با تاکید بر ‌ضرورت تمرکز بر امدادرسانی در شرایط فعلی و کمک به حل بحران و نجات آسیب دیدگان، خاطرنشان کرد: متاسفیم که این اتفاق برای شهروندان و مسافرین عزیز رخ داده اگرچه باید به هشدارها بیشتر توجه شود و از سویی اطلاع رسانی در این باره هم باید جزیی‌تر باشد، مثلا شاید مسافرین ندانند که دروازه قرآن شیراز در مسیر آبگرفتگی است.

وی با اشاره به حضور استاندار فارس و تیم‌های مختلف در منطقه تصریح کرد: امیدواریم این حادثه درسی باشد تا کلیه شهرها و کلانشهرها به دنبال توسعه زیرساخت برای پیشگیری از بحران‌ها باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان گفت: من به عنوان نماینده مردم از اتفاقات پیش آمده برای مردم در شهرهای مختلف کشور متاسفم و از مسئولین می‌خواهم به دنبال راهکاری برای کاستن از مصائب مردم باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110342