کد خبر: 110307 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1398 - 23:01
دستور آماده‌باش معاون عمرانی استاندار بوشهر به فرمانداران، دستگاه‌های امدادی و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران

اتحاد خبر:مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با همراهی شهردار بوشهر، رئیس و نایب رئیس شورای شهر بوشهر از ساحل بندر بوشهر بازدید و با گردشگران به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات آنها را بررسی کرد.مهرداد ستوده در این بازدید با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه به گردشگران در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر اظهار داشت: سرکشی ....

اتحاد خبر:مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با همراهی شهردار بوشهر، رئیس و نایب رئیس شورای شهر بوشهر از ساحل بندر بوشهر بازدید و با گردشگران به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات آنها را بررسی کرد.



مهرداد ستوده در این بازدید با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه به گردشگران در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر اظهار داشت: سرکشی به نقاط مختلف استان به منظور بررسی و رفع مشکلات گردشگران در ایام نوروز مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در ساحل بوشهر، تعداد چادرها را کاهش داده‌ایم تا مردم بتوانند بهره بیشتری از ساحل ببرند.


معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آمادگی برای میزبانی از تعداد بیشتری گردشگر را نیز داریم و امیدوارم تمام گردشگران، از حضور در استان بوشهر لذت ببرند و با خاطره خوبی استان را ترک کنند.


ستوده از رصد وضعیت هوا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: با همکاری هواشناسی،  به طور مکرر وضعیت جوی را چک می‌کنیم و واحدهای امدادی و درمانی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ویژه در نقاط ساحلی در آماده‌باش هستند و در مواقع ضروری در کنار گردشگران هستند.

ستوده افزود: طبق مصوبه ستاد بحران، تمام مدارس استان باید در ایام تعطیلات بر روی گردشگران باز باشند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه کنند.

وی گفت: مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، خدمات ‌رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ابراز داشت: تلفن تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی و فرمانداران باید در تمام ایام تعطیلات بموقع پاسخگو باشد.

 
 در این بازدید، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و مدیران شهرداری نیز گزارشی از عملکرد شهرداری در زمینه خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی ارائه کردند.











لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110307