کد خبر: 110303 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1398 - 09:40
معاون استاندار بوشهر:
ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد

اتحاد خبر:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد.جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در نوروز سال قبل میزبان هفت میلیون مسافر نوروزی بود و از نظر تعداد گردشگران یکی از سه استان اول کشور بود.وی با اشاره به بهبود وضعیت زیرساخت‌های جذب و پذیرش گردشگر در استان بوشهر خاطر...

اتحاد خبر:  معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد.

ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد  مهرداد ستوده صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در نوروز سال قبل میزبان هفت میلیون مسافر نوروزی بود و از نظر تعداد گردشگران یکی از سه استان اول کشور بود.

وی با اشاره به بهبود وضعیت زیرساخت‌های جذب و پذیرش گردشگر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شده و آماده حضور ۱۵ میلیون شب اقامت مسافران نوروزی هستیم.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان بوشهر را ساحل و دریا دانست و اضافه کرد: ساحل بوشهر از بکرترین و زیباترین سواحل کشور است که گردشگران علاقه زیادی به آن دارند.

 

ستوده با اشاره به کارهای زیربنایی صورت گرفته برای جذب گردشگران در استان بوشهر افزود: ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاها و سیاه‌چادرها در محیط عشایری یکی از این اقدامات بوده است.

 

وی با اشاره به فراهم‌سازی و ساماندهی شناورهای تفریحی در نقاط مختلف استان ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، ایجاد خیابان گردشگری در شهرهای استان بوشهر است.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: به منظور کاهش مشکلات و گره‌های ترافیکی تمهیداتی اندیشیده شده است تا شاهد کمترین مشکلات تردد در سطح استان باشیم.

 

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110303