کد خبر: 110277 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1398 - 20:43
امام جمعه موقت شهر برازجان:
نیروهای امنیتی انتشار دهندگان تصاویر علیه شهردار برازجان راشناسایی وبا آنها برخورد کنند

اتحاد خبر:امام جمعه موقت شهر برازجان گفت: نیروهای امنیتی شهرستان انتشار دهندگان تصاویر مراسم تقدیر از شهردار را شناسایی و با عامل و یا عاملین آن برخورد نمایند . به گزارش اتحاد خبر، در اولین جمعه سال جدید و سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخی ...

اتحاد خبر:امام جمعه موقت شهر برازجان گفت: نیروهای امنیتی شهرستان انتشار دهندگان تصاویر مراسم تقدیر از شهردار را شناسایی و با عامل و یا عاملین آن برخورد نمایند . 

به گزارش اتحاد خبر، در اولین جمعه سال جدید و سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.

 

 

حجت الاسلام شیخی در خصوص حاشیه های اخیر در خصوص شهردار برازجان اظهارداشت: بنده نه موافق نه مخالف، نه دوست و نه دشمن شهردارم ولی بعنوان یک شهروند چهره شهر را دگوگون شده میبینم.
وی خطاب به انتشار دهندگان تصاویر گفت: آیا تو دلسوزو خیرخواه این پاکبانان هستی؟ اگر دلسوز اینها هستی آن وقتی که حقوق پاکبانان زحمتکش چند ماه چند ماه عقب می افتاد چرا به تصویر نکشیدی ؟
وی تصریح کرد: چرا صدای اعتراض چند سال گذشته این قشر پرتلاش را به رسانه ها نرساندی ؟ چرا خدمات و زحمات این عزیزان را به تصویر نمی کشید؟ چرا تحمل دو سال آرامشی که با خدمات شهردار نصیب شهر گردیده را نداشته و قصد مشوش نمودن اذهان عمومی را دارید؟

 

امام جمعه موقت شهر برازجان بیان داشت: شهری که این همه خوبی و مزایا داشته از670شهید والامقام گرفته تا حضور حماسی مردم در پیاده روی بزرگ ولایت ، حماسه ای که به چشم دشمن آمد و قصد عملیات تروریستی را داشت و به مدد الهی و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعات کشف و ضبط گردید . چرا اینها را به تصویر نمی کشید؟
وی در خصوص جلسه روز تقدیر از شهردار بیان داشت: جلسه ای که به میزبانی کارکنان شهرداری برگزار شد و خیلی از آنها نیز ایستاده بودند، حتی عده ای از پاکبانان عزیز با اصرار مدعوین ،حاضر به نشستن بر روی صندلیهای موجود در سالن نشدند و به رسم احترام این حق را به میهمانان دادند که بر روی صندلیها بنشینند.
حجت الاسلام شیخی ضمن تشکر از رسانه های محلی در انعکاس واقعیتهای این جلسه و حمایت قاطع از شهردار گفت: نیروهای امنیتی شهرستان انتشار دهندگان تصاویر مراسم تقدیر از شهردار را شناسایی و با عامل و یا عاملین آن برخورد نمایند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110277