کد خبر: 110266 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1398 - 09:27
استاندار بوشهر:
مصوبات سفر رئیس‌جمهور روند توسعه استان بوشهر را سرعت می‌بخشد

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، روند پیشرفت و توسعه استان بوشهر را سرعت می‌بخشد.

اتحاد خبر: عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال ۹۷ دارای فراز و نشیب‌های فراوانی بود و خوشبختانه نظام و ملت ایران اسلامی با موفقیت این سال را پشت سر گذاشتند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۷ در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم تا در سال جدیدی نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از مشکلات مهم امسال در استان بوشهر تأمین آب شرب مورد نیاز بود که تلاش می‌شود تا زمینه تأمین آب در تابستان جاری فراهم شود و مشکلات سال گذشته تکرار نشود.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران است که باید تلاش شود که میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور باشیم و خاطره خوبی برای آنها رقم بخورد.

گراوند از خاطرات خوب سال ۹۷ به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: دشمنان تلاش داشتند که ملت ایران جشن چهل سالگی خود را نبینند ولی مردم با حضور گسترده خود دشمن را ناکام کردند.

وی با اشاره به میزبانی استان بوشهر در آخرین روزهای سال از رئیس جمهور و هیئت دولت، ادامه داد: حضور رئیس جمهور و افتتاح پروژه‌های مختلف از جمله نفت، گاز و دیگر طرح‌ها سبب شتاب توسعه استان بوشهر می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110266