کد خبر: 110259 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1398 - 13:43
با حضور دوستداران فرهنگ و ادب؛
المان ملا محمد نادم،دوبیتی سرای مشهور جنوب کشور در شهر آب پخش رونمایی شد +تصاویر

اتحاد خبر:با حضور دوستداران فرهنگ و ادب دشتستان؛المان ملامحمد نادم،دوبیتی سرای مشهور جنوب کشور،در شهر آب پخش رونمایی شد.

اتحاد خبر:با حضور دوستداران فرهنگ و ادب دشتستان؛المان ملامحمد نادم،دوبیتی سرای مشهور جنوب کشور،در شهر آب پخش رونمایی شد.



به گزارش خبر نگار اتحاد خبر؛صبح پنج شنبه و در اولین روز از سال 1398،عیدی بزرگ فرهنگی شهرداری آب پخش به دوستداران فرهنگ و ادب دشتستان،یعنی المان ملامحمد نادم،شاعر دوبیتی سرای شهیر جنوب کشور در شهر آب پخش رونمایی شد.
این مراسم با حضور شخصیت های فرهنگی،ادبی،اجتماعی و علمی دشتستان و آب پخش و دوستداران فرهنگ این کهن دیار،برگزار گردید و آقایان دکتر عبدالله رضایی و دکتر حاج نگهدار شادکام از اساتید برجسته ادبیات استان در مورد شخصیت نادم سخنرانی و علی طوسی شاعر محلی سرای آب پخش نیز اشعاری در وصف نادم قرائت نمود.
این مراسم با حضور خداکرم حسین پور،نوه ملامحمد نادم و بستگان وی همراه بود.
اجرای این مراسم را جوانشیر محمودی،مجری توانمند دشتستان بر عهده داشت و شاکر شکیبا مدیر عامل خانه فرهنگ دشتستان ،احسان مبارکی مدیرعامل و  اعضای انجمن نوای دشتستانی نیز در این مراسم بزرگ حضور داشتند.

 


شهردار آب پخش در حاشیه این مراسم اظهار داشت:ملامحمد نادم شخصیت اسطوره ای ادبیات و شعر دشتستان و حتی استان و کشور بوده و ساخت و رونمایی المان نادم  در اولین روز از سال نو،کمترین خدمتی برای شناساندن این شاعر بزرگ است و تلاش می کنیم به این شخصیت مهم و برجسته ادبی بیشتر پرداخته شود.
اعظم صمصامی افزود:تلاش مجموعه شهرداری پررنگ کردن فرهنگ و نمادهای فرهنگی شهر آب پخش است و انشالله با پشتیبانی بزرگان و اندیشمندان و شهروندان عزیز آب پخش بیش از پیش و با جدیت در راستای اعتلای فرهنگی شهر در کنار عمران و آبادانی آن گام بر خواهیم داشت.











































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110259