کد خبر: 110250 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1397 - 19:57
با حضور دکتر لقمان زاده ساختمان دهیاری دهقاید افتتاح شد + تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:ساختمان اداری دهیاری دهقاید، طی مراسمی امروز ( ۲۸ اسفندماه) با حضور مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مختلف مردم افتتاح شد . به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در این مراسم دکتر لقمان زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان، سرکارخانم دشتی بخشدار مرکزی  دشتستان، دهیاران روستاهای بخش مرکزی،  اعضای شورای اسلامی دهقاید...

اتحاد خبر:ساختمان اداری دهیاری دهقاید، طی مراسمی امروز ( ۲۸ اسفندماه) با حضور مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مختلف مردم افتتاح شد .



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در این مراسم دکتر لقمان زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان، سرکارخانم دشتی بخشدار مرکزی  دشتستان، دهیاران روستاهای بخش مرکزی،  اعضای شورای اسلامی دهقاید ، دهیار و پرسنل دهیاری، فرماندهان پایگاه بسیج خواهران و برادران ، پرسنل کلانتری ۱۲ برازجان، سرپرست و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت دهقاید، امام جمعه شهر سعدآباد، خانواده معظم و معزز شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند .

در آیین افتتاح این ساختمان، ابراهیم حیات داوودی ، رییس شورای اسلامی دهقاید طی سخنانی ضمن خوشامد گویی به حضار  و تشکر از حضور ایشان بیان کرد: دهقاید با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر همچنان با مدیریت روستایی اداره می شود و تبدیل وضعیت این روستا به شهر مهمترین خواسته شهروندان است .



 وی ادامه داد : تعریض و بهسازی ورودی دهقاید از سمت نظرآقا، احداث مخزن ذخیره آب و احداث پارک دهقاید از دیگر مطالبات به حق مردم شریف دهقاید است .

 دکتر لقمان زاده، سرپرست فرمانداری دشتستان در سخنانی ضمن تبریک به مردم شریف دهقاید گفت: نگاه به روستاها و تخصیص اعتبار به دهیاری ها در دولت تدبیر و امید بی نظیر  بوده است . وی ادامه داد : مطالبات به حق مردم شریف دهقاید از جمله اولویت های ما بوده و تبدیل وضعیت این روستا به شهر که مورد درخواست اغلب اهالی دهقاید می باشد از طریق دفتر سیاسی, انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری پیگیری خواهد شد.



ایشان ضمن تشکر از  دهیار و اعضای شورای اسلامی دهقاید ابراز امیدواری کرد با پیگیری های بخشدار  مرکزی شاهد مرتفع شدن مشکلات این روستا باشیم .

مهندس میثم شاهینی، سرپرست دهیاری دهقاید در حاشیه این مراسم در گفتگو با اتحاد خبر گفت: ساختمان اداری دهیاری از مطالبات به حق مردم شریف دهقاید بوده که هم اکنون شاهد افتتاح این ساختمان می باشیم .وی افزود : این ساختمان در ۲ طبقه با اسکلت بتنی و زیر بنای ۶۴۰ متر مربع احداث گردیده است .
ایشان ادامه داد : جهت احداث این ساختمان در حدود ۱۲ میلیارد ریال هزینه گردیده که ۹ میلیارد ریال آن مربوط به احداث بخش سازه و ۳ میلیارد آن مربوط به هزینه تجهیزات آن بوده است .



سرپرست دهیاری دهقاید ضمن تشکر از دهیاران و اعضای شوراهای ادوار گذشته افزود : دهیاری دهقاید از بدو تاسیس تاکنون فاقد ساختمان اداری بوده و افتتاح این ساختمان نقطه عطفی در این دهیاری خواهد بود .


























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110250