کد خبر: 110210 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1397 - 07:45
صحبت داوران علیه قلعه‌نویی ممنوع شد

اتحاد خبر: مصاحبه امیر قلعه نویی در پایان بازی با فولاد واکنش شدید داوران مورد انتقاد را به همراه داشت. علیرضا فغانی، اشکان خورشیدی و محسن ترکی مصاحبه های تندی علیه سرمربی تیم سپاهان انجام دادند.

اتحاد خبر: مصاحبه امیر قلعه نویی در پایان بازی با فولاد واکنش شدید داوران مورد انتقاد را به همراه داشت. علیرضا فغانی، اشکان خورشیدی و محسن ترکی مصاحبه های تندی علیه سرمربی تیم سپاهان انجام دادند.

 

کمیته داوران بعد از این دعواها سعی کرد از داوران مورد انتقاد حمایت کند، به خصوص از چهار داوری که امیر قلعه نویی از آنها انتقاد کرد علیرضا فغانی و اشکان خورشیدی در حال قضاوت هستند و به احتمال قوی یکی از آنها دربی را سوت خواهد زد.

 

داوود رفعتی در مصاحبه دیروز خود به یک نکته مهم اشاره کرد و آن ممنوعیت مصاحبه داوران با رسانه ها بود. رییس دپارتمان کمیته جوانان این موضوع را تکرار کرد تا داوران در روزهای آتی واکنشی به مصاحبه های مربیان نشان ندهند.

 

در مصاحبه داوود رفعتی می خوانیم: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند. عدم مصاحبه داوران و ناظران به دلیل قوانین و دستورات بین المللی است و هیچ ارتباطی به مسئولین فدراسیون ندارد و طبق قوانین با آنها برخورد می‌کنیم.

 

داوود رفعتی هم چنین در بخشی از مصاحبه اش در حمایت از داورانی که امیر قلعه نویی از آنها انتقاد کرد، گفت: اخیرا هجمه‌هایی علیه داوران و تشکیلات داوری در رسانه ها ایجاد شده است. به نظرم این حواشی فقط باعث می شود جو مشتنج شود. حملات به داوران غیرمنصفانه است. فوتبال و داوری نیاز به آرامش دارد. آنچه مسلم است این فضا فقط آرامش را از داوران می گیرد.

 

رییس دپارتمان کمیته جوانان به این دلیل قانون را به داوران یادآور شد که بعد از مصاحبه های آنها امیر قلعه نویی دوباره مصاحبه کرد و گفت: آقای فغانی! نگاهت بالا به پایین است! فقط گفتم از چهار داور خاطره بد دارم. یا دوستان به حرف‌هایم توجه نکردند یا عناد داشتند.

 

واقعاً متأسفم برای یک اتحاد غلط که ایجاد شد. داوران که جزو تحصیلکرده ها هستند، چطور بدون مطالعه صحبت کردند. از من هم خیلی‌ها خاطره دارند. آقای فغانی! یک بار بین دو نیمه در یکی از مسابقات لیگ، راجع به یک بازیکن صحبت کردیم که بین خودمان می‌ماند. یک مقدار مدیریتت را قوی کن چون وجهه بین المللی داری. از وقتی از جام جهانی آمدید نگاهتان بالا به پایین است که همان نفس اماره است.

 

بی شک اگر داوران باز هم به مصاحبه امیر قلعه نویی جواب می دادند این دعوا هم چنان ادامه پیدا می کرد و چالش ها بیشتر می شد اما این بار داوران سکوت کردند و البته همان طور که اشاره شد این به خاطر درخواست داوود رفعتی و هم چنین یادآوری قانون بوده است. به واقع او تکرار مصاحبه علیه امیر قلعه نویی را ممنوع اعلام کرده است.

 

 

 

 

ورزش سه

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110210