کد خبر: 110193 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1397 - 12:11
مدیرکل صدا و سیمای بوشهر:
حوزه فضای مجازی صداوسیمای بوشهر رتبه ممتاز کشور را کسب کرد

اتحاد خبر:  مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: حوزه فضای مجازی صداوسیمای استان بوشهر رتبه ممتاز کشور را کسب کرد.سید حسین ناظر صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصحاب رسانه در حوزه ۴۰ سالگی انقلاب تلاش‌های بسیار خوبی داشتند که شایسته تقدیر است...

اتحاد خبر:  مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: حوزه فضای مجازی صداوسیمای استان بوشهر رتبه ممتاز کشور را کسب کرد.

حوزه فضای مجازی صداوسیمای بوشهر رتبه ممتاز کشور را کسب کرد

سید حسین ناظر صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصحاب رسانه در حوزه ۴۰ سالگی انقلاب تلاش‌های بسیار خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.

 

وی اضافه کرد: در صدا و سیمای بوشهر ستاد چهل سالگی انقلاب را مردادماه سال ۹۶ تشکیل دادیم و بیش از ۴۰ نشست در مرکز برگزار کردیم که طراحی و برنامه‌ریزی برای صدا و سیما انجام شد.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر از تولید ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ۱۰۰ رسانه استانی نیز انعکاس خوبی از چهل سالگی انقلاب داشتند.

 

وی ادامه داد: حوزه فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه ممتاز کشوری را از آن خود کرده است که با فاصله زیادی از دیگر مراکز توانسته این رتبه را کسب کند. برنامه کارنامه از برنامه‌های بسیار خوبی بود که جنبه‌های مختلف چهل ساله را انجام داد و آقای گل برنامه‌ها بود.

 

ناظر از تولید برنامه‌های متنوع در مورد کارنامه انقلاب در استان بوشهر، رویش‌ها و معرفی شهدا و… خبر داد و گفت: در حوزه موسیقی و سرودهای انقلابی دو سرود آماده شد که از شبکه‌های مختلف پخش شد.

 

وی از اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع پژوهشی خبر داد و بیان کرد: واحدهای مختلف سازمان صدا و سیما در تولید این برنامه‌ها پشتیبانی مناسبی را از این برنامه‌ها داشتند تا بهترین برنامه اجرا شود.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110193