کد خبر: 110149 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1397 - 12:42
با حضور وزیر نیرو
عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر آغاز شد

اتحاد خبر: عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق با حضور وزیر نیرو در استان بوشهر آغاز شد.

اتحاد خبر: عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق با حضور وزیر نیرو در استان بوشهر آغاز شد.

عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر آغاز شد

رضا اردکانیان پیش از ظهر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه‌ها در راستای تقویت و پایداری شبکه برق استان بوشهر و با اعتبار ۸۹۹ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

 

وی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار است که هر شش پروژه طی دو سال ساخته و با رفع مشکلات شبکه در تأمین برق مشترکین جدید، سبب پایداری شبکه شود.

 

وزیر نیرو تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پست ۲۳۰ کیلو ولت شبانکاره دشتستان، پست ۱۳۲ کیلوولت جائینک، پست ۶۶ کیلوولت هلیله بوشهر، خطوط ۶۶ کیلوولت خروجی پست شبانکاره خط ۲۳۰ کیلوولت ارتباطی پست شبانکاره و خط ۱۳۲ کیلوولت ارتباطی پست جائینک است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای فارس در این آئین اظهار داشت: ۴۵۰ هزار مشترک برق با ۳۶۰۰ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع با ۸۵ پست فوق توزیع وجود دارد که در مجموع زیرساخت‌های مناسبی را در حوزه انتقال برق رقم زده است.

 

عبدالعزیز کریمی تصریح کرد: میزان ورودی برق در شبکه توزیع استان بوشهر سه هزار مگاوات است که در پیک مصرف به نزدیک دو هزار مگاوات می‌رسد.

 

وی ادامه داد: عمده مصرف برق در استان بوشهر بخش خانگی با ۶۵ درصد میزان مصرف است که پس از ان بخش‌های تجاری و عمومی و سهم اندکی نیز به کشاورزی می‌رسد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110149