کد خبر: 110033 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1397 - 12:45
برگزاری جشن ویژه نوروز و نمایشگاه نقاشی کودکان کار+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: جشن ویژه نوروز کودکان کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان دشتستان، مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده و فنی و حرفه ای دشتستان واحد خواهران برگزار شد. به گزارش «اتحاد خبر»، رییس واحد خواهران فنی و حرفه ای دشتستان گفت: ما امروز دور هم جمع شدیم تا پیشاپیش شروع سال نو را جشن ...

اتحاد خبر: جشن ویژه نوروز کودکان کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان دشتستان، مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده و فنی و حرفه ای دشتستان واحد خواهران برگزار شد.


به گزارش «اتحاد خبر»، رییس واحد خواهران فنی و حرفه ای دشتستان گفت: ما امروز دور هم جمع شدیم تا پیشاپیش شروع سال نو را جشن بگیریم.

شمیم برازجانی افزود: اینجا یک نمایشگاه از نقاشی های کودکان عزیزمان ارائه شده است که در آن آرزوهای خود را نوشته و به تصویر کشیده اند. هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی های آرزو این بوده هر کسی که می تواند در حد توان بخشی از آرزوهای این کودکان را برآورده کند.



وی تاکید کرد: هدف مرکز فنی وحرفه ای نه تنها جشن بوده، بلکه بیشتر می خواستیم که بچه ها با محیط فنی و حرفه ای و آموزش های آن برای آینده شان اشنا شوند. مقرر شده که از سال آینده متناسب با سن این کودکان آموزش و مشاوره شغلی به آنها ارائه شود. 

 

گفتنی است دیگر برنامه های این جشن اجرای گروه هنرجویان موسیقی آموزشگاه چکاوک بوده و همچنین دو هنرمند جوان "ابوالفضل متوسلی"، و "محمد حاجیان پور" به اجرای برنامه طنز پرداختند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/110033