کد خبر: 109996 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1397 - 08:08
سرپرست فرمانداری دشتستان:
از اول فروردین ۹۸ ساعت کار قلیان فروشی های سطح شهرستان از ۸ صبح تا ۲۲ خواهد بود/امروز طلافروشان در نوبت عصر هم اجازه فعالیت دارند

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در مصاحبه با خبر نگار اتحاد خبر گفت: ساعت کار کلیه مغازه های عرضه تنباکو و قلیان از اول فروردین سال ۱۳۹۸ محدود و از ۸ صبح لغایت ۲۲ خواهد بود.دکتر لقمان زاده افزود: همانطور که ساعت کار طلافروشان محدود و  از ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ می باشد, ساعت آغاز  کار قلیان فروشی ها نیز ۸ صبح و پایان...

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در مصاحبه با خبر نگار اتحاد خبر گفت: ساعت کار کلیه مغازه های عرضه تنباکو و قلیان از اول فروردین سال ۱۳۹۸ محدود و از ۸ صبح لغایت ۲۲ خواهد بود.

دکتر لقمان زاده افزود: همانطور که ساعت کار طلافروشان محدود و  از ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ می باشد, ساعت آغاز  کار قلیان فروشی ها نیز ۸ صبح و پایان آن ۲۲ خواهد بود و اماکن نیروی انتظامی و اصناف بر این امر نظارت خواهند داشت.

 وی ادامه داد: در روزهای پنج شنبه طلافروشان فقط در نوبت صبح فعالیت می کنند ولیکن با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال, امروز پنج شنبه ۲۳ اسفند ماه در نوبت بعد از ظهر هم اجازه فعالیت خواهند داشت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/109996