کد خبر: 109990 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1397 - 07:35
فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اتحاد خبر: فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 1397

اتحاد خبر: فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 23 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما دارای شخصیتی منحصر بفرد هستید و با اخلاق و رفتار خود دیگران را به سادگی تحت تأثیر قرار می دهید. شما سخاوتمند، عاشق صلح و آرامش، منظم، خلاق و با برنامه هستید و به همین دلی هم تلاش هایتان همیشه نتایج مثبتی را به همراه دارند و موفق هستید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خیلی خوبی خواهد بود، با این حال به شما توصیه می شود که سلامت روانتان را جدی گرفته و با ورزش هایی مانند یوگا به جسم و روان خود رسیدگی کنید. برای حفظ تناسب اندامتان حتما تا جای ممکن رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرید. امسال معاملاتی را در زمینه ی املاک و مستغلات خواهید داشت که سود زیادی را روانه ی حسابتان خواهند کرد. چنانچه قصد سرمایه گذاری در هر زمینه ای را داشته باشید باید قدرت تصمیم گیری خود را به کار گرفته و تمام خطرهای احتمالی را در نظر بگیرید تا از هر ضرری جلوگیری کنید. به هیچ یک از شرکای کاری و تجاری خود اعتماد نکنید، زیرا احتمال اینکه به شما خیانت کنند خیلی زیاد به نظر می رسد. شاید مبلغ زیادی را صرف تعویض وسیله ی نقلیه و یا بازسازی منزلتان کنید، اما از نتیجه راضی خواهید بود. سخت کوشی و پشتکاری که در زمینه ی حرفه ای از خود نشان می دهید موفقیت را برایتان به همراه خواهد داشت، اما باید سعی کنید کمی وقت شناس تر باشید. به شما توصیه می شود که توجه بیشتری به زندگی زناشویی خود داشته باشید و اجازه ندهید فشارهای کاری زندگیتان را تحت الشعاع قرار دهند. اردیبهشت، مرداد، شهریور و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما از آن آدم هایی نیستید که به راحتی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند، اما امروز دچار تردیدهایی شده اید و از آنجایی که این اتفاق زیاد برایتان نمی افتد تحمل این وضعیت برایتان بسیار دشوار خواهد بود. سعی کنید بدون آنکه زانوی غم به بغل بگیرید خیلی سریع به سراغ اصل مطلب رفته و ببینید چه چیزی باعث شده است که دچار چنین حالتی شوید. به ویژگی های مثبت شخصیت خود و اثری که روی دنیای اطرافتان و انسان هایی که در زندگیتان هستند دارید فکر کنید. شما انسانی فوق العاده و دوستی ارزشمند هستید و هر کسی که قدرتان را نداند لیاقت اینکه جواهری همچون شما را داشته باشد ندارد!

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما از اینکه تا این حد سرتان شلوغ است و باید در فعالیت های اجتماعی مختلف شرکت کنید هم خوشحال هستید و هم ناراحت. از طرفی اینکه می بینید اطرافیانتان اینقدر دوستتان دارند و می خواهند که با شما وقت بگذرانند لذت می برید، اما از طرف دیگر هم برخی مسائل و مشکلات شخصی باعث شده اند که زیاد حال و حوصله ی حضور در جمع ای شلوغ را نداشته باشید و نتوانید ذهنتان را روی لذت بردن از جمعی که در آن حاضر هستید متمرکز کنید. دوستان واقعیتان بدون شک شما را درک خواهند کرد، پس اگر واقعا تمایلی به رفتن به جایی ندارید این موضوع را با شخصی که شما را دعوت کرده است به صورت کاملا مودبانه در میان بگذارید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شاید برای بی قراری و بی حوصلگی امروزتان دلایل قانع کننده ای داشته باشید، اما اجازه ندهید که این وضعیت ادامه پیدا کرده و کنترل شما را در دست بگیرد. شما احساس می کنید که قدرتی مرموز دارد تلاش های زیادی که شما در این روزهای اخیر کرده اید را بی اثر می کند. شما انتظار ندارید که مدال افتخار به سینه تان آویزان کنند، اما این را حق مسلم خودتان می دانید که حداقل مورد تشویق قرار بگیرید و دیده شوید. خونسردی خودتان را حفظ کنید، زیرا به احتمال زیاد بدون آنکه خودتان خبر داشته باشید دیگران وقتی خودتان غایب هستید از شما و تلاش ها و موفقیت هایتان زیاد حرف می زنند و برایتان ارزش و احترام زیادی قائل هستند.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما به تازگی با نتیجه ی ناخوشایند زیاده روی در یک کار روبرو شده اید و حالا آماده اید تا این عادت بد خودتان را ترک کنید و راه تعادل را در پیش بگیرید. خوشبختانه امروز تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود برای شروع چنین کاری روز بسیار خوبی است و تلاش هایتان در این راه نتیجه بخش خواهند بود. برای خودتان اهداف منطقی و قابل دسترسی تعیین کنید و برای خودتان پاداش هایی هرچند کوچک مشخص کنید که بعد از پشت سر گذاشتن هر مرحله از این راه به خودتان بدهید. به غیر از خانه تان شخصیت و درون خود را نیز خانه تکانی کنید و هر کار و رفتاری که دیگر به کارتان نمی آید را دور بیندازید. رها کردن چیزهای قدیمی جا را برای چیزهای جدید باز خواهد کرد.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز زیاده روی در صرف وقت و انرژی برای رابطه عاطفیتان نه به نفع خودتان خواهد بود و نه به نفع طرف مقابلتان. پیش از آنکه بیش از حد لازم از خودتان مایه بگذارید لحظه ای دست نگه داشته و کمی به شرایط فعلی فکر کنید. درست است که شما قصد دارید مشکلی را که به وجود آمده است حل کنید، اما این نکته را فراموش کرده اید که شما تنها یک سر ماجرا هستید و طرف مقابلتان هم باید برای حل مشکلات تلاش کند، در غیر این صورت حتی اگر در ظاهر اوضاع روبراه باشد هم نمی توانید ادعا کنید که همه چیز دارد به خوبی پیش می رود. شاید لازم باشد از این موقعیت استفاده کنید و اجازه بدهید طرف مقابلتان چند درس مهم را یاد بگیرید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما علاقه ی چندانی به بیرون رفتن از خانه ندارید و ترجیح می دهید تا جای ممکن در خانه بمانید،اما قرار قبلی که با همسرتان دارید باعث خواهد شد که احساس کنید مجبور هستید به این شرایط ناخوشایند تن بدهید و خانه ی عزیزتان را ترک کنید. کمی دست نگه دارید، شما با مهارت فوق العاده ای که در قانع کردن دیگران دارید و با به کار گرفتن چند کلمه ی محبت آمیز می توانید شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید و طوری رفتار کنید که طرف مقابلتان احساس کند هیچ کاری به اندازه ی یک خلوت دو نفره و شام رمانتیک در خانه ی خودتان لذت بخش نخواهد بود. واقعا هیچ جای دنیا خانه ی خود آدم نمی شود!

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

استعداد همیشگی شما در حفظ متانت و وقارتان حتی در سخت ترین شرایط ممکن امروز تأثیرگذارتر از هر زمان دیگری به نظر می رسد. شما در رویارویی با برخی مسائل کاری که شاید تمام اطرافیانتان انتظار داشته باشند به بدترین شکل ممکن ختم شوند طوری رفتار خواهید کرد که به لبخندی روی لب شما و محکم تر شدن روابط حرفه ایتان با چند نفر از مشتریان ختم خواهند شد. شاید همکارانتان در ظاهر واکنشی از خود نشان ندهند، اما بدون شک تحت تأثیر این رفتار حرفه ای و سیاست شما قرار خواهند گرفت. از موفقیت خود لذت ببرید، اما مواظب باشید دچار غرور و خود بزرگ بینی نشوید، زیرا تنها انسان های کوچک خودشان را بزرگ می بینند!

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما دارید برخی از عادت های بد قدیمی خود را کنار می گذارید و این چیزی نیست که یک شبه اتفاق افتاده باشد. این تغییرات به صورت آهسته و پیوسته از درون در جریان بوده اند و حالا دارید تأثیر آنها را به طور محسوسی در زندگی خود مشاهده می کنید. این تحولات درونی بسیار مفید و ارزشمند هستند،اما نباید بیش از اندازه به خودتان سخت بگیرید. جمع کردن یک چیز خیلی راحت تر از رها کردن آن است. شما امروز از لحاظ فیزیکی انرژی بسیار زیادی دارید اما ذهنتان خسته تر از آن است که با این همه انرژی جسمانی همگام باشد، پس سعی کنید خودتان را مشغول کارهایی کنید که بیشتر به توان و قدرت فیزیکی نیاز دارند.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مخفی کاری را فراموش کنید، زیرا مخصوصا اگر بخواهید چیزی را از اعضای خانواده تان مخفی نگه دارید به هیچ وجه موفق نخواهید بود. اینطور به نظر می رسد که بی آنکه خودتان چیزی گفته باشید اطرافیانتان حتی بیشتر از خودتان از نقشه ها و برنامه هایتان خبر دارند. صداقت شاید همیشه بهترین سیاست نباشد، اما بدون شک بی خطرترین است. امروز ممکن است صبح زود یک نفر به صورت کاملا غیر منتظره در منزل و یا در محل کار به دیدنتان بیاید. این دیدار هرچند برایتان غافلگیر کننده است، اما شما را خوشحال خواهد کرد، زیرا این شخص برای آوردن یک هدیه و یا خبری خوش به دیدارتان آمده است. به حرف های او به دقت گوش کنید، زیرا می توانند برای شما بسیار الهام بخش باشند.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما تصمیم گرفته اید که دانش و توانایی های خود را افزایش دهید و خیلی خوب می دانید که به دنبال چه چیزی هستیدو به همین دلیل هم در مسیری درست قرار دارید. خانواده و دوستانتان نیز با دیدن تعهدی که نسبت به اهدافتان دارید تحت تأثیر قرار گرفته و برای گرفتن کمک و یا درخواست مشاوره به سراغتان خواهند آمد. با این حال به شما توصیه می شود که زیاد در کار آنها دخالت نکنید و تمرکزتان را روی کار خودتان بگذارید. شما امروز بسیار خونگرم و مهربان شده اید و همین باعث می شود مکالماتی که با عشقتان دارید خیلی خوب و اطمینان بخش باشند، البته باید مثل همیشه قبل از گفتن حرف هایتان به آنها فکر کنید در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد شوند.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز روز فوق العاده ای برای وقت گذراندن با آنهایی که دوست دارید خواهد بود. اگر می توانید یک دور همی با دوستان و اعضای خانواده تان راه بیندازید و تا می توانید با هم بگو و بخند کنید و غذا بخورید و در مورد موضوعات مورد علاقه تان صحبت کنید. امروز حضورتان در یک جمع می تواند اثراتی بلند مدت روی شما و زندگیتان داشته باشد. شاید به طور اتفاقی سر صحبت را با شخصی باز کنید که در حوزه ای که مورد علاقه شماست تخصص کامل داشته باشد، یا با یک آشنای معمولی روابط خود را محکمتر کرده و یا حتی آن را به یک دوستی و یا عشق جدی تبدیل کنید. ذهن و قلبتان را نسبت به افراد و اتفاقاتی که سر راهتان قرار خواهند گرفت باز نگه دارید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مواظب باشید زیاد با دوستان و یا همکارانتان درگیر غیبت کردن در مورد دیگران نشوید. با هم خندیدن و داستان تعریف کردن می تواند خیلی لذت بخش باشد، اما این را به خاطر داشته باشید که حقیقت پشت هر داستانی با چند بار تکرار و نقل شدن از بین خواهد رفت و اصل ماجرا دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. همچنین این احتمال هم وجود دارد که اگر زیاد غیبت کنید دوستانتان فکر کنند در نبود آنها هم در موردشان غیبت می کنید. امروز انگار همه بداخلاق شده اند و هر کسی که می بینید از دنده چپ بلند شده است، اما شما با جذابیتی که دارید و اصرار و پافشاری برای بیرون کشیدن آنها از این حال و هوایی که دارند قطعا موفق خواهید شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/109990