کد خبر: 109882 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1397 - 14:35
سروش اتابک زاده نویسنده و روزنامه نگار دشتستانی درگذشت +جزییات

اتحاد خبر: سروش اتابک زاده، نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت دشتستانی صبح امروز 20 اسفندماه به رحمت ایزدی پیوست. وی عضو هیات تحریریه اتحاد جنوب و نویسنده دشتستانی متولد 1324ش در برازجان است. همسر زنده یاد سروش اتابک زاده در گفتگو با اتحاد خبر گفت مراسم تشییع و خاکسپاری این نویسنده فقید دشتستانی در شیراز...

اتحاد خبر: سروش اتابک زاده، نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت دشتستانی صبح امروز دوشنبه 20 اسفندماه به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش "اتحاد خبر"، اتابک زاده از اواسط مرداد ماه سال جاری درگیر بیماری شده و طی ماه های گذشته چندین بار در بیمارستان بستری و تحت چند عمل جراحی داخلی قرار نیز گرفت.



سروش اتابک زاده عضو هیات تحریریه اتحاد جنوب و نویسنده دشتستانی متولد 1324شمسی در برازجان است.

 

وی فرزند مرحوم غلامحسین ایمنی و نوه دختری حاج محمد خان برازجانی است و دوران ابتدایی و متوسطه را در برازجان گذراند و  پس از یکسال خدمت در در وزارت پست وتلگراف وارد آموزش وپرورش شد و به عنوان دبیر کمیته ملی مبارزه با بی سوادی در دشتستان خدمت نمود. در سال 1370 بازنشسته شد.

وی علاقه زیادی به زادگاه خود داشت و کتاب (جایگاه دشتستان در سرزمین ایران) را درسال 1373 به چاپ رساند.  اثر دیگر ایشان تحولات اجتماعی برازجان است.

 

وی سالهاست ساکن شیراز بوده و صبح امروز در بیمارستان سعدی شیراز درگذشت.

 

همسر زنده یاد سروش اتابک زاده در گفتگو با اتحاد خبر گفت مراسم تشییع و خاکسپاری این نویسنده فقید دشتستانی در شیراز برگزار خواهد شد. و متعاقب آن مجلس ختمی در برازجان نیز برگزار خواهد شد.

 

جزییات برنامه تشییع و ترحیم این نویسنده پیشکسوت برازجانی در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.


هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه خبری - تحلیلی اتحاد خبر درگذشت این نویسنده پیشکسوت دشتستانی را به خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می نماید.


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/109882