کد خبر: 109695 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1397 - 11:21
معاون استاندار بوشهر:
توفیقات حوزه عمرانی استان بوشهر مرهون برنامه‌محوری است

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: توفیقات حوزه عمرانی استان بوشهر با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، مرهون برنامه‌محوری و هم‌افزایی و آرامش حاکم بر استان است.مهرداد ستوده صبح چهارشنبه در نشست شورای فنی استان بوشهر ضمن تشریح فعالیت‌های عمرانی مدیریت استان در حوزه عمرانی بیان داشت: تنها حوزه‌ای که مدیران...

 

اتحاد خبر : معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: توفیقات حوزه عمرانی استان بوشهر با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، مرهون برنامه‌محوری و هم‌افزایی و آرامش حاکم بر استان است.

 توفیقات حوزه عمرانی استان بوشهر مرهون برنامه‌محوری است  مهرداد ستوده صبح چهارشنبه در نشست شورای فنی استان بوشهر ضمن تشریح فعالیت‌های عمرانی مدیریت استان در حوزه عمرانی بیان داشت: تنها حوزه‌ای که مدیران مجبورند برای اثبات گزارش خود به مردم نشانه‌های موجود بر روی زمین را ارائه کنند حوزه عمرانی است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: خروجی کار حوزه عمرانی می‌تواند باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: بابت افتتاح قریب به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان در طی سال جاری لازم می‌دانم از همت و برنامه‌ریزی و تلاش تمام مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و همچنین مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قدردانی کنم.

 

ستوده یادآور شد: بدون شک اگر این هم‌افزایی و همگرایی در بین مدیران استان نبود نمی‌توانستیم شاهد افتتاح پروژه‌های کاربردی و زیر بنایی باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه محور حرکت کنیم یادآور شد: سعی کرده‌ایم فقط با نگاه فنی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان حرکت کنیم تا بتوانیم شاهد رضایت مردم از کیفیت پروژه‌های اجرا شده باشیم.

 

معاون عمرانی استاندار بوشهر ضمن تشکر از مدیران و همکاران ستادی حوزه عمرانی استانداری بیان کرد: خالصانه و صمیمانه از تمام متولیان امر در استان می‌خواهم که با همدلی و یک هدف مشترک که همان توسعه پایدار و متوازن استان است گام برداریم که ان‌شاءالله در پایان دوره مدیریت‌مان در برابر مردم سربلند باشیم.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/109695