کد خبر: 109325 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 اسفند 1397 - 13:10
نقاشی های دیواری، گامی به سوی افزایش نشاط عمومی + تصاویر

اتحاد خبر: کار نقاشی مناظر و طبیعت توسط حوزه معاونت اجرایی، واحد زیباسازی شهرداری و با هنرمندی آقای علی بحرینی نقاش برجسته ی دشتستانی در حال انجام است که یکی از این پروژه ها به زودی به اتمام می رسد.مهندس محمدی شهردار برازجان ابعاد این نقاشی دیواری را ۱۲ در ۱۵ متر عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای زیباسازی شهر و با هدف تقویت روحیه ...

اتحاد خبر: کار نقاشی مناظر و طبیعت توسط حوزه معاونت اجرایی، واحد زیباسازی شهرداری و با هنرمندی آقای علی بحرینی نقاش برجسته ی دشتستانی در حال انجام است که یکی از این پروژه ها به زودی به اتمام می رسد.



 به گزارش اتحاد خبر به نقل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مهندس محمدی شهردار برازجان ابعاد این نقاشی دیواری را ۱۲ در ۱۵ متر عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای زیباسازی شهر و با هدف تقویت روحیه عمومی و افزایش نشاط اجتماعی در میان شهروندان عزیز برازجانی انجام می گیرد.


نتیجه تصویری برای شهردار برازجان


وی افزود: با توجه به اینکه نقاشی دیواری بخش وسیعی از جامعه را مخاطب قرار می دهد، اجرای چنین طرحی می تواند به فضاهای بی جان در نمای ساختمانهای بلند سطح شهر هویتی جدید ببخشد و منظره ای زیبا را پیش روی شهروندان قرار دهد.
شهردار برازجان با اشاره به نقاشی دیوار ساختمانی واقع در بلوار حسینه اعظم بعنوان یکی از طرح های منظره روی دیوارهای سطح شهر افزود: در کنار اجرای طرح تمثال شهدای والامقام دوران دفاع مقدس بر روی دیوارهای سطح شهر که می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا نماید، در نقاشی های اجرا شده سعی خواهد شد علاوه بر زیبایی مبلمان شهری، مولفه های روانشناختی و تاثیر چنین آثار هنری بر روحیه شهروندان نیز به صورت ویژه ای مورد توجه قرار بگیرد که امیدواریم این اقدام مورد رضایت و توجه شهروندان عزیز برازجانی قرار بگیرد.

 







 

 



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/109325