کد خبر: 108888 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1397 - 09:15
با درخشش در یک بازی سخت و نفسگیر مقابل نماینده اصفهان رقم خورد؛
خیز بلند ستارگان دشتستان برای حضور در لیگ برتر هندبال کشور +تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:تیم هندبال ستارگان دشتستان با یک پیروزی سخت و نفسگیر در اولین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور در مقابل نماینده استان اصفهان، برای صعود مقتدرانه به لیگ برتر، خیز بلندی برداشت. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، از سری مسابقات مرحله ی نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور و از گروه ب این بازی ها که در سالن ورزشی ...

اتحاد خبر_مصطفی صفری:تیم هندبال ستارگان دشتستان با یک پیروزی سخت و نفسگیر در اولین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور در مقابل نماینده استان اصفهان، برای صعود مقتدرانه به لیگ برتر، خیز بلندی برداشت.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، از سری مسابقات مرحله ی نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور و از گروه ب این بازی ها که در سالن ورزشی امام خمینی شهر برازجان در حال برگزاری است، دیروز شنبه بیست و هفتم بهمن ماه ۹۷، تیم هندبال ستارگان دشتستان توانست در یک جدال سخت و نفسگیر در مقابل تیم پرواز اصفهان به یک پیروزی ارزشمند دست یابد و راه خود را برای صعود مقتدرانه به لیگ برتر هموار نماید.

 


شاگردان رضا عباسی که در این بازی حمایت پرشور هواداران را پشت سر داشتند، با هنرنمایی امید سه کناری و دیگر ستاره های خود توانستند با غیرتی مثال زدنی، تیم مدعی، مقتدر و بسیار خوب پرواز اصفهان را با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ شکست دهند تا با خیالی آسوده تر چشم به بازی های آینده بدوزند.

یادآور می شود مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور، به مدت سه روز و در دو گروه چهار تیمی به صورت همزمان در شهرهای یزد و برازجان در حال برگزاری است که در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله ی بعد صعود می کنند تا با انجام بازی های ضربدری، تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر هندبال کشور در فصل آینده را مشخص نمایند.

از گروه ب این این مسابقات، دیروز همچنین تیم مقاومت کرج توانست تیم بهنام زاهدان را شکست دهد.

تیم ستارگان دشتستان نماینده ی شایسته ی استان بوشهر در این مسابقات، امروز و در دومین بازی خود از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مقاومت کرج می رود که پیروزی در این بازی حساس، صعود و حضور این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک هندبال کشور را قطعی می نماید.

 






















































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108888