کد خبر: 108863 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1397 - 11:38
سفر جذاب خانه فرهنگ دشتستان به طبیعت چشم نواز بخش بوشکان +تصاویر اختصاصی(2)

اتحاد خبر: خانه فرهنگ دشتستان در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی خود در بخش های متنوع دشتستان، این بار با جمع کثیری از فعالان فرهنگی هنری شهرستان به دیار زیبای بوشکان سفر کرد. به گزارش اتحاد خبر؛ این سفر دو روزه در طبیعت زیبای بخش بوشکان، با حضور  ۸۰ نفر و با محوریت تجلیل از فعالان هنری یکساله اخیر شهرستان در بخش های مختلف ...

اتحاد خبر: خانه فرهنگ دشتستان در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی خود در بخش های متنوع دشتستان، این بار با جمع کثیری از فعالان فرهنگی هنری شهرستان به دیار زیبای بوشکان سفر کرد.

این سفر دو روزه در طبیعت زیبای بخش بوشکان، با حضور  ۸۰ نفر و با محوریت تجلیل از فعالان هنری یکساله اخیر شهرستان در بخش های مختلف، برگزار شد.

روستای زیبای تنگ زرد میزبان هنرمندان و فعالان فرهنگ و رسانه بود. مکانی جذاب و خوش آب و هوا که همراه با بارش زیبای بهاری این دور همی هنرمندان، طعم و رنگ کاملا بهاری به خود گرفت.

پیاده روی، کوه پیمایی، موسیقی زنده، شعر خوانی، نمایش طنز و تجلیل از هنرمندان، بخش هایی از این سفر دو روزه خانه فرهنگ دشتستان بود‌.
در این تور دو روزه، بسیاری از هنرمندان بزرگ دشتستان از جمله، علیرضا رمضانی، بهروز بهادری، محمد رحیمی، محمد فیاض فر، مینا معتمدی خواه، حمید بوستانی، محمدحسن آبیار، امین دهقان، خشایار تاج و حامد مشایخی فرد به اجرای برنامه های هنری پرداختند.


از دیگر آیتم های برنامه سفر بوشکان، آیین قدرشناسی از مسئولین بخش بوشکان بود که با حضور اکبر صابری مشاور استاندار ، از مدیران و مسئولان بخش بوشکان که جهت رونق و پویایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر دشتستان همت گمارده اند، تقدیر به عمل آمد. 


از آنجا که در آستانه سالروز شهادت سردار بزرگ جنوب شهید غضنفر السلطنه قرار داریم،یکی دیگر از برنامه های ماندگار  این سفر دو روزه حضور و  ادای احترام بر مرقد سردار مجاهد شهید میرزا محمد خان برازجانی بود که ضمن نثار فاتحه به این شهید بزرگ، با اجرای قطعه هایی از موسیقی دشتستانی توسط محمد حسن آبیار، حمید بوستانی، امین دهقان و حماسه خوانی حامد مشایخی فرد همراه بود.

























































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108863