کد خبر: 108790 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 بهمن 1397 - 13:36
تجمع مردم سعدآباد در اعتراض به توقف پروژه زیرگذر محور سعدآباد به آبپخش+تصاویر

اتحاد خبر: صبح امروز حدود 100 نفر از مردم سعدآباد در اعتراض به توقف پروژه زیرگذر محور سعدآباد به بوشهر و گناوه در محل روبروی بخشداری سعدآباد تجمع کردند. به گزارش "اتحاد خبر"، خواسته مردم در این تجمع از سرگیری عملیات این پروژه بوده است و تجمع کنندگان جهت اعتراض به مسدود کردن راه سعدآباد به گناوه، آبپخش و بوشهر به محل ایستگاه تحقیقات کشاورزی روبروی ...

اتحاد خبر-اکبر بحرانی: صبح امروز حدود 100 نفر از مردم سعدآباد در اعتراض به توقف پروژه زیرگذر محور سعدآباد به بوشهر و گناوه در محل روبروی بخشداری سعدآباد تجمع کردند.



به گزارش "اتحاد خبر"، خواسته مردم در این تجمع از سرگیری عملیات این پروژه بوده است و تجمع کنندگان جهت اعتراض به مسدود کردن راه سعدآباد به گناوه، آبپخش و بوشهر به محل ایستگاه تحقیقات کشاورزی روبروی تالار قصر نور رفته و خواستار حضور فرماندار دشتستان و مدیر کل راه و ترابری می باشند.

شنیده ها حاکی از آن است پیمانکار پل جاده سعدآباد به آبپخش که دو حال کار بوده، به دلیل عدم پرداخت اعتبارات کار را تعطیل کرده است و مردم نیز به همین دلیل و در اعتراض به این توقف دست به تجمع زده اند.





گفتنی است، چهارشنبه 24 بهمن نود و هفت طبق فراخوان قبلی شورای اسلامی شهر سعدآباد و تعدادی از شهروندان در خصوص تجمع اعتراضی نسبت به توقف دوساله زیرگذر محور سعدآباد به بوشهر و گناوه در محل بخشداری سعدآباد تجمع و خواستار فعال نمودن پروژه در فاصله زمانی 24 ساعت گردیدند که نماینده بخشدار سعدآباد در بین آنها حاضر و با آنها به مذاکره پرداخت، ولی تجمع کنندگان قانع نشده و خواستار حضور مسئولین ارشد شهرستان گردیدند و تجمع خود را به روبروی ایستگاه تحقیقاتی (مقابل تالار قصر نور) تغییر دادند.

 

همزمان مهندس کریم آزاد، معاون عمرانی فرماندار دشتستان در جمع معترضین حضور یافته و پس از تبادل نظر قول دادند که در اولین فرصت به صورت اضطراری با مسئولین ذی ربط نقطه نظرات معترضین را انعکاس و در جهت بهبود وضع موجود تلاش نماید، ولی معترضین تا لحظه ارسال خبر همچنان بر فوری بودن خواسته های خود تاکید و خواستار ادامه تجمع تا حصول نتیجه گردیدند. خبرهای بعدی مجدد ارسال خواهد شد/ب


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108790