کد خبر: 108680 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 23:04
افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر در آب پخش+ تصاویر

اتحاد خبر:بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر در شهر آب پخش افتتاح شد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛در نهمین روز از دهه مبارک فجر،بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر با اندازه بیش از 12 متر مربع در گلستان خضراء شهر آب پخش با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.شهردار آب پخش در این آئین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ...

اتحاد خبر:بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر در شهر آب پخش افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛در نهمین روز از دهه مبارک فجر،بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر با اندازه بیش از 12 متر مربع در گلستان خضراء شهر آب پخش با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار آب پخش در این آئین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت:تلاش ما در مجموعه شهرداری،زیباتر نمودن سیمای عمومی شهر و فراهم نمودن امکانات رفاهی و توسعه مبلمان شهری و فعالیتهای عمرانی می باشد.

اعظم صمصامی افزود:اقدامات خوبی در راستای توسعه مبلمان شهری صورت گرفته و بحمدلله در دهه فجر سالجاری،چند پروژه عمران شهری با هزینه بیش از 3 میلیارد ریال در شهر آب پخش افتتاح گردید و تا پایان سال نیز چندین پروژه دیگر تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.

شهردار آب پخش بیان داشت:این اقدامات با تلاش گسترده نیروهای زحمتکش شهرداری انجام شده و جا دارد از همه این عزیزان قدردانی نمایم.
صمصامی تصریح کرد:شاد کردن مردم و افزایش نشاط اجتماعی از اولویت های کاری من است و تا روزی که در شهرداری باشم در جهت شادی مردم و نشاط اجتماعی گام بر می دارم



بخشدار آب پخش نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت:تلاش شهردار محترم و مجموعه شورا و شهرداری قابل تقدیر است.

علی تنگ ارمی افزود:اهتمام شهردار محترم بر اجرای طرح های مبلمان شهری و اقداماتی که موجب شادی مردم شود ستودنی است و انشالله باید با جدیت ادامه یابد.

وی تصریح کرد:اجرای طرح هایی که موجب رفاه و آرامش و شادی مردم شود مورد تاکید مدیریت ارشد استان و فرماندار محترم بوده و تداوم اجرای این طرح ها خواسته این بزرگواران است.

پروژه کانال دفع آبهای سطحی محله بهرام آباد شهر آب پخش با هزینه بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز امروز افتتاح شد.

اجرای این پروژه خواسته چندین ساله مردم این محله بود که با اهتمام شهرداری آب پخش انجام شد.


















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108680