کد خبر: 108650 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 08:21
به مناسبت دهه مبارک فجر
برگزاری مسابقات فوتبال شهر آب پخش/ استعفای ریاست هیئت فوتبال

اتحاد خبر؛ مسابقات فوتبال به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ ۱۲ الی ۱۹ بهمن ماه ، در بخش  پایه ها و پیشکسوتان ، به صورت دوره ای در شهر آب پخش برگزار گردید.

اتحاد خبر_ محمد شفیعی:  مسابقات فوتبال به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ ۱۲ الی ۱۹ بهمن ماه ، در بخش  پایه ها و پیشکسوتان ، به صورت دوره ای در شهر آب پخش برگزار گردید.


به گزارش اتحاد خبر ؛ این مسابقات که به همت هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهر آب پخش برگزار شده بود ، در قسمت ‌تیم های پایه و در رده سنی زیر هشت سال ، ده سال و دوازده سال و همچنین در قسمت پیشکسوتان با شرکت سه تیم فوتسال پیگیری شد.

رئیس هیئت فوتبال شهر آب ‌پخش با بیان اینکه این مسابقات همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در شهر آب پخش برگزار گردید ؛که در پایان این بازی ها ، تیم فوتبال پارس در رده سنی زیر هشت سال و تیم فوتبال نخلستان در  رده های سنی زیر ده سال و‌ د‌وازده سال توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند .


همچنین در مسابقات فوتسال پیشکسوتان ، تیم فوتسال پیشکسوتان روستای زیارت به مقام قهرمانی و تیم فوتسال پیشکسوتان آب پخش به مقام نائب قهرمانی این مسابقات رسیدند.


و اما نکته تأمل برانگیزی که در پایان این مسابقات رخ داد ، کناره گیری ریاست هیئت فوتبال شهر آب پخش از سمت خود بود .

 

اکبر ایمان نژاد که تا پیش از این ریاست هیئت فوتبال شهر آب پخش را بر عهده داشت ، در پایان این مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری بازی ها و تلاش های ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهر آب پخش ، از سمت خود در هیئت فوتبال آب پخش کناره گیری کرد.


ایشان با برشمردن تمامی مشکلات، از عدم عزم جدی مسئولان شهر جهت رفع مشکلات سخت افزاری ورزش آب پخش به خصوص( وضعیت چمن ورزشگاه شهداء- روشنایی سالن ورزشی امام علی(ع) شهر آب پخش) شدیدا گلایه نمود و ضمن معذرت خواهی از همه فوتبال دوستان و اهالی ورزش آب پخش و با آرزوی موفقیت ، بهبودی و رشد فوتبال،  از سمت خود کناره گیری کرد.



















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108650