امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 07:35

اتحادخبر؛  فال روزانه یک شنبه 21 بهمن 1397

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 21 بهمن 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی قوی، با اراده، جسور، پرشور و با انرژی، باهوش، جاه طلب و با انگیزه هستید. شما از افرادی که دروغ بگویند یا احساسات واقعی خود را پنهان کنند بیزار هستید و برای حقیقت و نظافت اهمیت ویژه ای قائل هستید. شما باید سعی کنید دست از سلطه جویی برداشته و لجبازی را کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما نمی شود گفت که در تمام سال با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد، زیرا دفعات درگیر شدن شما با بیماری های جزئی مثل سرماخوردگی بیشتر از سال گذشته خواهد بود. اگر می خواهید سالم و سلامت باشید باید در برنامه ی غذایی خود تجدید نظر کنید، مصرف دخانیات را ترک کرده و در هنگام بیماری به پزشک مراجعه نمایید. امسال اط لحاظ مالی برای شما با سود و ضررهای پیش بینی نشده همراه خواهد بود. با این حال توانایی و امکانات لازم برای پیدا کردن منابع مناسب برای کسب درآمد بیشتر را در اختیار خواهید داشت. وضعیت اقتصادی شما برای مدتی طولانی در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت و اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید می توانید کسب و کار خود را گسترش داده و سود زیادی را به دست بیاورید. سرمایه گذاری در زمینه ی املاک و مستغلات امسال برای شما بسیار سودآور خواهد بود. زندگی حرفه ای شما امسال با چالش های زیادی همراه خواهد بود و تغییرات بسیاری را تجربه خواهید کرد و شاید حتی به فکر تغییر شغل و حرفه ی خود بیفتید. اگر هنوز مجرد هستید به شما توصیه می شود که امسال هم وضعیت فعلی خود را حفظ کنید! مرداد، شهریور، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز انتظارات نزدیکانتان از شما بسیار بیشتر از همیشه شده است. آنها انتظار دارند شما کارهایی را انجام دهید که وقت و انرژی ارزشمندتان را می گیرند، اما تشکری هم بابت انجام این کارها از شما نخواهد شد. اگر می خواهید خودتان هم به کارهای روزمره تان برسید از خسته کردن خودتان و قبول کردن مسئولیت های اضافه خودداری کنید. شما معمولا آدم ترسویی نیستید و هیچ چیزی نمی تواند مانعتان شوند، پس امروز هم اجازه ندهید دیگران از شما و مهربانی تان سوء استفاده کنند. از این به بعد هم قبل از اینکه هر تقاضایی را قبول کنید خوب به آن و نتایجی که روی زندگی شخصی شما خواهد گذاشت فکر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که شما و دوستانتان دارید برای یک مهمانی و یا دورهمی دوستانه برنامه ریزی می کنید، اما فرصت عملی کردن این برنامه ها برایتان پیش نمی آید. حالا دیگر باید متوجه شده باشید که خود شما باید برای این کار وقتی را خالی کنید و انجام هماهنگی ها را به عهده بگیرید، در غیر این صورت فرصت این دیدار به این زودی ها فراهم نخواهد شد. شما از اینکه این کار را انجام دهید لذت خواهید برد و انجام آن اصلا برایتان سخت نیست. ذهن خلاق شما ایده های فوق العاده ای برای خوش گذرانی در کنار دوستانتان در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید حتی اگر کمی زودتر دست به کار شوید بتوانید همین امشب دور هم جمع شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بالاخره شانس و اقبال به شما روی آورده است. شما برای به دست آوردن این نتایج و دیدن این روزها در زندگی تان زحمت بسیاری کشیده اید و واقعا شایستگی بودن در این موقعیت را دارید. شما خوب می دانید که فقط خوش شانس بودن برای رسیدن به موفقیت کافی نیست و تغییرات زیادی در درون شما باید ایجاد شوند و وقت و انرژی مضاعفی باید استفاده شود تا به موفقیت دست پیدا کنید. حالا که می بینید این کار نتایج خوبی را برای شما به همراه داشته است به همین منوال ادامه بدهید و انرژی مثبتی که در خودتان به وجود آورده اید را حفظ کنید تا بتوانید هر روز موفق تر از روز قبل باشید.  

فـال روزانـه - Daily Omen

شرایط کیهانی موجود دارد شما را به پذیرفتن مسئولیت های بیشتر در زندگی مجبور می کند. شاید خودتان هم فکر کنید که از پس این همه مسئولیت برنخواهید آمد، اما حتی اگر این کار به راحتی برایتان ممکن نشود هم در نهایت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شما در حال حاضر از توانایی بالایی در رهبری دیگران، تصمیم گیری و انجام هر کاری که برای تکمیل کارها و فعالیت های گروهی لازم باشد برخوردار هستید و این خیلی بد است که خودتان را تا این حد دست کم می گیرید! شما تمام کارهایی که به عهده گرفته اید را با کمی اعتماد به نفس، برنامه ریزی و البته تلاش، حتی زودتر از آنچه وعده داده اید به پایان خواهید رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما عادت بسیار بدی دارید، آن هم این است که کارهایی را که می توانید امروز انجام دهید به فردا موکول می کنید، مخصوصا کارهای کوچک روزمره ای از قبیل نظافت منزل، پرداخت قبض ها و کارهایی از این دست که اگر به موقع به آنها رسیدگی نکنید روی هم انباشته می شوند و انجام آنها سخت تر هم می شود. یک انبار از این کارهای کوچک اما وقت گیر و خسته کننده در انتظار شماست که امروز فرصت بسیار مناسبی برای انجام آنها می تواند باشد. از فرصت استفاده کنید و امروز تا جایی که می توانید کارهایتان را پیش ببرید تا فردا بتوانید از روز تعطیل خود با وجدانی آسوده لذت ببرید. یک لیوان چای داغ در پایان کار و فکر کردن به نتیجه کارتان خستگی تان را از بین خواهد برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

موفقیت درست در زمانی که اصلا انتظارش را نداشته اید به سراغ شما آمده است. شما می توانید از همین حالا با ملال زندگی روزمره، ترس ها و تغییرات مداوم احساسات خود خداحافظی کنید. شما دارید وارد دورانی فوق العاده می شوید که با خوش شانسی و موفقیت های فراوان برای شما همراه است. با وجود اینکه شما همچنان گاهی با مشکل کمبود اعتماد به نفس مواجه خواهید شد، اما در حال حاضر این موضوع نمی تواند روی روند موفقیت هایتان تأثیری داشته باشد و فعلا قرار است همه چیز باب میل شما پیش برود. خانواده تان را نیز در این خوشحالی با خود سهیم کنید و شروع این دوره ی جدید از زندگیتان را در کنار آنها جشن بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نظر می رسد که در حال حاضر زندگی دارد به شما لبخند می زند. نیرویی شگفت انگیز وارد زندگی شما شده و دارد به روابط شما با دیگران قدرت می بخشد. این انرژی شما را قادر می سازد تا در هر کاری که به عهده می گیرید موفق باشید. شانس به شما روی آورده است و شما به شدت احساس خوشحالی و خوشبختی می کنید. قدر این فرصت فوق العاده را بدانید و از آن حداکثر استفاده را بکنید. امروز مهمان های ناخوانده ای به دیدن شما خواهند آمد که از دیدن آنها بسیار خوشحال می شوید، اما حضور آنها در خانه تان تا حدودی بی نظمی به وجود خواهد آورد. در هر صورت خوشحالی شما از دیدن آنها آنقدر هست که این آشفتگی را برایتان بی اهمیت کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر شرایط کیهانی به گونه ای است که شما را به برقراری ارتباط با دیگران تشویق می کند و شاید میل زیادی به نوشتن در خود احساس کنید. شاید بخواهید از فرصت استفاده کرده و حرف های دلتان را برای شخصی که دوست دارید بنویسید. اگر از قبل قصد نوشتن یک کتاب را داشته اید هم امروز فرصت خوبی برای این خواهد بود که دست به قلم شده و کار نوشتن آن را آغاز کنید. احتمال اینکه نتیجه ی کار موفقیت آمیز باشد بسیار زیاد به نظر می رسد. شما استعداد بسیار زیادی در نوشتن دارید، پس دست از بهانه آوردن برای خودتان بردارید و مشغول نوشتن شوید. اگر به یک مهمانی دعوت شدید بیشتر از همیشه حواستان به سر و وضعتان و لباسی که می پوشید باشد!

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که شما در تلاش بوده اید تا به خاطر افرادی که دوست دارید و خاطرشان برایتان عزیز است چیزهایی را در سبک زندگی خود و رفتارتان تغییر دهید. شما می خواهید زندگی تان مسر جدیدی را در پیش بگیرد، اما از طرفی هم دلتان نمی خواهد که اطرافیان خود را ناراحت کنید. شاید خانواده و دوستانتان نیز همان چیزی را بخواهند که شما می خواهید. دست از پیش داروی در مورد آنها و نظراتشان بردارید و اگر خیلی نگران این هستید که آنها از دستتان ناراحت شوند در مورد این موضوع با آنها صحبت کنید. به احتمال زیاد بعد از شنیدن حرف های آنها خودتان هم از فکرهایی که می کرده اید خنده تان خواهد گرفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزهایی که در پیش رو دارید با شانس و موفقیت زیادی همراه خواهند بود. اقداماتی که در زندگی شخصی و یا حرفه ای خود می کنید درست همان نتایجی را برای شما خواهند داشت که خودتان انتظار دارید. شما باید به فکر شروع برخی فعالیت های جدید در زمینه ی حرفه ای خود باشید. از شانسی که به شما روی آورده است حداکثر استفاده را ببرید و همین امروز دست به کار شوید. امروز ممکن است در رابطه عاطفیتان به موضوعی پی ببرید که تا پیش از این از شما مخفی شده بوده و یا حداقل شما آن را ندیده بودید و روبرو شدن با آن می تواند برایتان دشوار باشد. قبل از مورد قضاوت قرار دادن طرف مقابلتان به حرف های او خوب گوش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بعد از مشکلات اقتصادی که این اواخر برایتان پیش آمده اند، شما تصمیم گرفته اید به خودتان آمده و هر کاری که لازم است را انجام دهید. شما عادت دارید که همیشه کنترل اوضاع را در دست داشته باشید و نگرانی های کوچک در مورد مادیات نمی توانند شما را از پا در بیاورند. هر چه باشد پول همه چیز نیست و چیزهای مهم تری هم جود دارند. قدرتی که شما در نشان دادن واکنش درست به مشکلات دارید به شما کمک خواهد کرد از پس این شرایط به خوبی بربیایید. به احتمال زیاد امروز زمان زیادی را پای تلفن و با حرف زدن با دوستان و آشنایانتان خواهید گذراند و شاید با عشقتان نیز یک قرار رمانتیک داشته باشید؛ به هر حال فعالیت های اجتماعی بسیاری در انتظارتان هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید وارد دوره ای مثبت در زندگی خود می شوید که همراه با آرامش و نشاط و سرزندگی است. همه چیز در هماهنگی و آرامش به سر می برد و شما هم به خانواده و عزیزان خود احساس نزدیکی می کنید و آنها خیلی بیشتر از همیشه شما را مورد توجه و محبت خود قرار می دهند. سعی نکنید دلیل به وجود آمدن این شرایط را درک کنید، فقط از موقعیتی که در آن قرار گرفته اید لذت ببرید، این شرایط برای همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد. دلتان می خواهد احساس خوبی که دارید  را با دیگران و به ویژه آنهایی که برایتان مهم هستند در میان بگذارید، اما متأسفانه برخی از این افراد در دسترستان نخواهند بود. شاید بتوانید از تماس تلفنی و یا تصویری برای این کار استفاده کنید!



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...