کد خبر: 108641 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1397 - 23:29
پيام دعوت رييس اداره ورزش دشتستان از ورزشكاران و جوانان براي حضور در راهپیمایی 22 بهمن

اتحاد خبر: رييس اداره ورزش با صدور پیامی از آحاد جامعه ورزش و جوانان و مردم شريف شهرستان دشتستان ، برای حضور گسترده و پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

اتحاد خبر: رييس اداره ورزش با صدور پیامی از آحاد جامعه ورزش و جوانان و مردم شريف شهرستان دشتستان ، برای حضور گسترده و پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

متن پیام علي كمارج حاجي به شرح زير می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در اعتلاي نام ايران بر قلل افتخار و عزت و سربلندي

بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند.

اینک که ٤٠ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود ، مسووليت ما را در برابر حفظ و تحكيم اين نظام مقدس بيش از پيش نموده است


از طرف دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است .

ملت ایران در روز 22 بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد کرد.»

اينجانب از جامعه ورزش و جوانان دشتستان دعوت مي نمايم كه با حضور پر شور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، شکوه اعتماد ملی و نمایش اقتدار نظام اسلامی را در صفوف به هم پیوسته به جهانیان نشان دهیم  و با طنین فریاد ا... اکبر در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، حکومت صالحان را پاس بداریم.

 

 

علي محمد كمارج حاجي
رييس اداره ورزش و جوانان دشتستان

٩٧/١١/٢٠

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108641