کد خبر: 108640 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1397 - 23:22
در آیین کلنگ زنی پروژه تالار شهر برازجان:
گراوند: نیمی از اعتبار تالار شهر را استانداری تامین می کند/ سعادت: پیمانکار کیفیت و سرعت را مدنظر قرار دهد /محمدی: بهره برداری از این تالار در کمترین زمان

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه شهردار برازجان در تسریع روند ساخت این پروژه همت نماید، گفت: نیمی از اعتبار موردنیاز این پروژه را با کمک فرمانداری دشتستان تامین خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،گراوند افزود: من این همت را در شهردار برازجان و این ظرفیت را از مدیریت ایشان می بینم که در یک سال چنین مجموعه ای را آماده نمایند. این سالن نیاز ...

اتحاد خبر-زهره عرب: استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه شهردار برازجان در تسریع روند ساخت این پروژه همت نماید، گفت: نیمی از اعتبار موردنیاز این پروژه را با کمک فرمانداری دشتستان تامین خواهیم کرد.

 


گراوند: نیمی از اعتبار تالار شهر را استانداری تامین می کند
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،گراوند افزود: من این همت را در شهردار برازجان و این ظرفیت را از مدیریت ایشان می بینم که در یک سال چنین مجموعه ای را آماده نمایند. این سالن نیاز شهرستان دشتستان و شهر برازجان است، لذا از استانداری و معاونت عمرانی برای احداث آن تخصیص صد درصد اعتبار می دهیم، می خواهم در آخر این را بگویم که ما می توانیم.

سعادت: پیمانکار این پروژه کیفیت و سرعت را مدنظر قرار دهد

 


محمدباقر سعادت، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این مجموعه فرهنگی عنوان کرد: دو خواهش از پیمانکار محترم دارم، کاری که در اینجا انجام می دهند ماندگار باشد و از خود انرژی و مایه بگذارند تا کار متوقف نشود. من آقای دانشیان را از گذشته می شناسم و در سلامت ایشان هیچگونه تردیدی ندارم، می خواستم کیفیت و سرعت را تذکر دهم که در کیفیت کار تردید ندارم ولی امیدوارم سرعت را مدنظر قرار دهند.

محمدی: سعی داریم در کمترین زمان ممکن این مجموعه را به بهره برداری برسانیم

شهردار برازجان در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان مجموعه فرهنگی و آمفی تئاتر این شهر گفت: امروز مفتخریم که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در شهرداری برازجان تعداد 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 9.5 میلیارد تومان را افتتاح می کنیم.



محمدحسن محمدی با بیان اینکه احداث این مجموعه خواسته دیرینه مردم برازجان است، ابراز داشت: آغاز عملیات مجموعه تئاتر شهر یا سالن همایش مجموعه فرهنگی هنری را با تاکید و حمایت استانداری بوشهر، خصوصا دکتر ستوده و از محل اعتبارات داخلی و ارزش افزوده -که مبلغ 2.5 میلیارد تومان را به فاز اول این پروژه اختصاص داده ایم،- آغاز می نماییم.

وی اضافه کرد: برای طراحی این مجموعه از مهندسین و طراحان بومی شهرمان استفاده شده است و سعی داریم که در کمترین زمان ممکن این خواسته به حق مردم را به اتمام رسانده و بهره برداری نماییم. ان شالله که در دهه فجر سال آینده این مجموعه افتتاح شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108640