کد خبر: 108638 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1397 - 14:51
نماینده دشتستان در روستای نی نیزک:
اگر مردم را فراموش کردیم قطعا آنجا شروع توقف و ضعف ما است

اتحاد خبر: نماینده دشتستان در افتتاحیه گازرسانی به سه روستا و 20 صنعت شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای ازخودگذشتگی و رشادت های مردم ما در برابر رژیم استبداد شاهنشاهی به رهبری امام خمینی (ره) است.  به گزارش اتحاد خبر؛ محمدباقر سعادت در این آیین ضمن تبریک دهه خجسته فجر و تسلیت ایام فاطمیه از تلاش دولتمردان ...

اتحاد خبر: نماینده دشتستان در افتتاحیه گازرسانی به سه روستا و 20 صنعت شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای ازخودگذشتگی و رشادت های مردم ما در برابر رژیم استبداد شاهنشاهی به رهبری امام خمینی (ره) است. 

به گزارش اتحاد خبر؛ محمدباقر سعادت در این آیین ضمن تبریک دهه خجسته فجر و تسلیت ایام فاطمیه از تلاش دولتمردان برای خدمت به مردم کشور خصوصا مردم دشتستان تقدیر و تشکر نموده و افزود: استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی در واقع با عقلانیت و تکیه بر مردم میسر می باشد، و شرط این استمرار نید نگاه ویژه به مردم همراه با عقلانیت است. اگر مردم را فراموش کردیم قطعا آنجا شروع توقف و ضعف ما است.  

وی با تقدیر از تلاش استاندار بوشهر و معاونین و مشاورین ایشان و فرماندار و معاونین گفت: سه روستایی که امروز گازرسانی به آنها به بهره برداری می رسد شایسته بهترین خدمات هستند، امیدوارم هر روزی که از این انقلاب می گذرد شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی باشیم که در زندگی مردم تاثیرگذار باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آغاز این دولت با تحریم ها و مشکلات زیادی همراه بوده است و ما توانسته ایم به پشتوانه الهی و صبر و وحدت مردم عزیزمان روند رو به رشد و توسعه کشورمان را حفظ نماییم.

سعادت خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با توافقی تحت عنوان برجام به دنیا اثبات کرد که جنگ طلب نیست و به دنبال صلح و آرامش است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گرانی و بیکاری افزود: علی رغم تمام تنگناهای موجود دولت برای خدمتگزاری مصمم است، لذا خواهش من از مردم این است که به شایعات و دشمنی ها توجه نکنند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108638