کد خبر: 108637 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1397 - 14:46
استاندار بوشهر در آیین افتتاح گازرسانی روستاها و مراکز صنعتی:
بهره‌برداری بیش از 960 میلیارد تومان پروژه و طرح در استان بوشهر/ افتتاح 211 پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتستان

اتحاد خبر: استاندار بوشهر در آیین افتتاح گازرسانی روستاها و مراکز صنعتی دشتستان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور روزهای شیرینی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گردید. به گزارش اتحاد خبر؛ عبدالکریم گراوند با تسلیت به مناسبت ایام‌ فاطمیه، عنوان...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر در آیین افتتاح گازرسانی روستاها و مراکز صنعتی دشتستان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور روزهای شیرینی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گردید.

به گزارش اتحاد خبر؛ عبدالکریم گراوند با تسلیت به مناسبت ایام‌ فاطمیه، عنوان کرد: بخشدار مرکزی دشتستان توانسته عملکرد قابل قبول و موفقی داشته باشد. هنگامی که می بینم مدیران بانو که منصوب کرده ایم اینگونه موفق کار می کنند خوشحال می شوم و این انگیزه ی بیشتری برای استفاده از ظرفیت بانوان است.
 
 وی با تاکید بر اجرای برنامه های توسعه ای در دهه فجر، افزود: خدا را شاکر هستیم که در این چهار دهه هر دولتی برنامه های توسعه را به تناسب وسع و در حد توان خود پیگیری کرده است و همزمان با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل یک سال تلاش را بهره برداری و به مردم هدیه می نمایند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مشکلات و تنگناها را نادیده نمی‌گیریم، تصریح کرد: این شیرینی ها مانع دیدن سختی ها و دشواری ها نیست، در دولت آقای روحانی با دو مشکل مواجه شدیم یکی این که سران کفر از معاهده برجام خارج شده و تحریم ‌های ظالمانه‌ای را بر ایران تحمیل کردند و دیگری تریبون هایی که سعی کردند خدمات برجسته این نظام را کمرنگ جلوه دهند و متاسفانه تریبون های داخلی که در مسیر دشمنان گام برمی دارند نیز کم نیستند.
 
گراوند با بیان اینکه امروز اتفاقات مهم و ارزشمندی در حوزه های راه، آب، برق و... رخ داده است، گفت: معنای این کلام این نیست که ما مشکل نداریم، اما در بخش‌ های توسعه‌ ای تحولات بزرگی رقم خورده است. اشتغال همچنان به عنوان یکی از مشکلات مهم مطرح است اما این دولت با وجود تمام موانع و مشکلاتی که داشته کارهای بزرگی انجام داده است.
 
وی افزود: دولت با وجود همه مشکلات در مسیر توسعه حرکت کرده و سازندگی در کشور متوقف نشده است. هر چند ما ظرفیت های بالاتری داریم و می‌توانیم شتاب بیشتری به توسعه کشور بدهیم، به شرط اینکه کنار هم باشیم و با هم اتحاد و همدلی داشته باشیم.
 
عبدالکریم گراوند با تاکید بر مشارکت همگانی در مسیر کمک به توسعه کشور، اظهار داشت: هر حرف و صحبتی که در مسیر نفاق باشد خلاف روند انقلاب است و همه جناح ‌های سیاسی باید با نگاه همدلی و اتحاد زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند. این دولت با همت بلندی که داشته، یک لحظه روند توسعه را متوقف نکرده است.
 
استاندار بوشهر ابراز داشت: در ایام دهه فجر 140 هزار میلیارد تومان پروژه توسط دولت در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود و این رقم بسیار بزرگی است که با وجود همه مشکلات و کمبودها محقق شده است.
 
وی با بیان اینکه مجاهدت‌ های خاموش در حوزه صنعت نفت سبب شده که از کشوری چون قطر پیشی بگیریم، افزود: با تلاش متخصصان صنعت نفت کشور امروز به جایی رسیده‌ایم که در زمینه برداشت از ذخایر میدان گازی پارس جنوبی در حال پیشی گرفتن از کشور قطر هستیم.
 
گراوند خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاری در استان بوشهر و در شهرستان‌ های 10 گانه بیش از 960 میلیارد تومان پروژه و طرح مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مردم از آنها بهره‌مند شده اند.

استاندار بوشهر از افتتاح 211  پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتستان خبر داده و تاکید کرد: تعداد 15 پروژه نیز با اعتبار 106 میلیارد تومانی کلنگ‌زنی شده است./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108637