کد خبر: 108634 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1397 - 12:53
فرماندار دشتستان در روستای نی نیزک:
گازرسانی به 93.6 درصد روستاهای شهرستان دشتستان /پوشش صد درصدی گازرسانی به منازل خانوارهای دشتستانی

اتحاد خبر: فرماندار دشتستان در افتتاح گازرسانی به سه روستا و 20 صنعت در روستای نی نیزک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سیاسی، عمرانی، اقتصادی، علمی آموزشی و فناوری، و در خصوص انجام خدمات گسترده عمرانی و آبادانی موجب برکات فراوانی شده و در طی چهار دهه گذشته، دستاوردهای...

اتحاد خبر: فرماندار دشتستان در افتتاح گازرسانی به سه روستا و 20 صنعت در روستای نی نیزک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سیاسی، عمرانی، اقتصادی، علمی آموزشی و فناوری، و در خصوص انجام خدمات گسترده عمرانی و آبادانی موجب برکات فراوانی شده و در طی چهار دهه گذشته، دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده که مهم ترین این خدمات گسترده و دستاوردهای شایسته به ویژه در حوزه عمران روستایی و ارتقای شاخص‌های خدمات رسانی آب، برق، گاز و ارتباطات بوده است.

به گزارش "اتحاد خبر"، ارسلان زارع ضمن تشکر از حضور استاندار بوشهر، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم این روستا گفت: پیش از انقلاب اسلامی ایران، در شهرستان دشتستان تنها 5 شهر و روستای این شهرستان پهناور از شبکه برق برخوردار بوده اند، اما امروز این شاخص به قریب صد درصد رسیده است.

وی ادامه داد: در خصوص دارا بودن شبکه آب آشامیدنی تنها 9 شهر و روستا در دشتستان از این نعمت برخوردار بوده اند که این شاخص امروز به 96 درصد رسیده است.

زارع با اشاره به شاخص گازرسانی در دشتستان عنوان کرد: در سالهای پیش از انقلاب هیچ شهر و روستایی در دشتستان از این نعمت برخوردار نبوده، اما امروز 93.6 درصد روستاهای شهرستان گازرسانی شده و ضریب پوشش گازرسانی به منازل خانوارهای دشتستانی به صد درصد رسیده است.

فرماندار دشتستان با ارائه مقایسه آمارهای گذشته و امروز اذعان داشت: قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، تنها 5 شهر این شهرستان -آن هم نه پوشش کامل- و از بین روستاها تنها 9 روستا گازرسانی شده بود، اما در همین پنج سال اخیر این پوشش خدمات رسانی به آماری بالغ بر 93 درصد یعنی حدود 90 روستا رسیده است و جز چند روستا در مناطق صعب العبور بوشکان بقیه گازرسانی شده اند.

ارسلان زارع با بیان اینکه پوشش گازرسانی شهر برازجان نیز در سال جاری کامل خواهد شد، خاطرنشان کرد: من به نوبه خودن از خدمات گسترده دولت تدبیر و امید و شرکت گاز استان بوشهر و شهرستان دشتستان قدردانی می کنم.

گفتنی است در این آیین گازرسانی به سه روستا و 20 صنعت شهرستان دشتستان با اعتبار 42 میلیارد و 70 میلیون ریال افتتاح گردید./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108634