کد خبر: 108624 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1397 - 11:27
صعود باشگاه کوهنوردان شاهین دژ برازجان به ارتفاعات تنگرود+عکس

اتحادخبر؛ اعضاء باشگاه کوهنوردی شاهین دژ برازجان صبح روز جمعه 12 بهمن ماه از برازجان به سمت اهرم و پس از گذشتن از کلمه و خون و عبور از بوشکان و از آنجا به سمت روستای شلدون حرکت کرده و بعد از پیاده شدن و آماده نمودن وسایل رأس ساعت 8 صعود را به سمت قله آغاز نمودند.

اتحاد خبر: اعضاء باشگاه کوهنوردی شاهین دژ برازجان صبح روز جمعه مورخ  12 بهمن ماه از مقابل بیمارستان هفده شهریور برازجان و ساعت 5 صبح با یک دستگاه مینی بوس از برازجان به سمت اهرم و پس از گذشتن از کلمه و خون و عبور از بوشکان و از آنجا به سمت روستای شلدون حرکت کرده و بعد از پیاده شدن و آماده نمودن وسایل رأس ساعت 8 اعضاء با یک نظم گروهی خاص صعود را به سمت قله آغاز نمودند. 

 

به گزارش "اتحاد خبر"؛ ادامه این سفرنامه را به قلم یکی از اعضای این گروه می خوانید:

 

هوای نسبتا سرد و عبود از مسیر دره که آب جاری و گوارائی داشت بعد از خوردن صبحانه و استراحت کوتاهی مسیر سربالایی و قسمت چرم در بین راه چندین کبک در میان صخره ها دیده می شدند و صدای آواز پرندگان شور و نشاط بیشتری به جمع می داد در مسیر درختان اهلوک و بنه زیادی وجود دارد آخر مسیر دره یک باغ زیبای لیمو هم وجود داشت که برای استراحت مفید می باشد.






اعضاء پس از مسافتی حدود ساعت 1:30 دقیقه بعد از ظهر به شاه پسر مرد رسیدیم که تعداد زیادی زائر از روز قبل آمده بودند. پس از استراحت و خوردن نهار و گرفتن عکس همگی با کمال سلامت راهی دیارمان شدیم شاد و سربلند باشید.

 

اسامی اعضاء صعود به ارتفاعات تنگرود:


1- مختار هادی نژاد (سرپرست) 2- بهرام کمالیان (سرپرست برنامه) 3- غلامرضا مرادی (راهنما) 4- غلامرضا ملکی (سرقدم- تدارکات) 5- محمدعلی احمدزاده (عقب دار) 6- مهندس منصور نوذری (محیط زیست) 7- پرویز کمالیان (عکاس) 8- محمد شفیع پاپری 9- اصغر حقه سبز 10- عبدالرضا کلانتری 11- قاسم قنبری 12- امید کمالیان 13- امین کمالیان 14-مجید قائدی 15-رضا خلیفه 16- شکوفه طاهری 17- سعیده سلطانی 18- فاطمه شادمان


کمیته روابط عمومی باشگاه کوهنوردی و صعود های ورزشی شاهین دژ برازجان





لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108624