کد خبر: 108584 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1397 - 12:22
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛
نهمین شب اجرای نمایش «حسنک كجايی؟» به روی صحنه رفت /تصاویر

اتحاد خبر: نمایش «حسنک كجايي؟» به نويسندگی و كارگردانی "پيمان زند" برای نهمین شب متوالی به روی صحنه رفت. به گزارش «اتحاد خبر»؛ پيمان زند، نويسنده و كارگردان این نمایش پس از پایان این اجرا ضمن تشکر از حضور و استقبال حاضرین گفت: امیدوارم که انتصاب خانم کرمپور مسبب اتفاقات خوب و احداث یک سالن خوب و مناسب برای هنرمندان تئاتر باشد ...

اتحاد خبر-زهره عرب: نهمین شب اجرای نمایش «حسنک كجايي؟» با حضور "فاطمه کرمپور"، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛ "عبدالمجید مصلح"، رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر؛ "عباس برزگر زاده"، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و استقبال هنردوستان هم استانی به روی صحنه رفت.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ پيمان زند پس از پایان این اجرا ضمن تشکر از حضور و استقبال حاضرین گفت: امیدوارم که انتصاب خانم کرمپور مسبب احداث یک سالن خوب و مناسب برای هنرمندان تئاتر باشد.

این کارگردان و بازیگر اظهار داشت: در حین تمرینات این کار روزهای بسیار سختی را تجربه کردیم اما یک نفر در زندگی ما بود که همیشه پشتیبان ما بوده است؛ پدرم که همیشه قدردان حضور و حمایت هایش هستیم.

زند تاکید کرد: سه نفر از بازیگران ما برای اولین بار روی صحنه آمدند؛ "مسعود کشانی"، "نگین کتویی زاده"، و "سيد اكبر موسوی" که این سه نفر واقعا به گواه تماشاگران توانستند بازی خوبی را ارائه دهند. ما رسم داریم که هر شب از عوامل گروهمان قدردانی کنیم و امشب از "ميلاد آزموده" مسئول نور و "حسين حسينی" عکاس گروه تقدیر می کنیم. همچنین تقدیر ویژه از برادر کوچک ترم "امین زند" که در حوزه نویسندگی کمک زیادی به من کرد.
 
بازيگران نمایش «حسنک كجايی؟»، "ايمان زند"، "امين زند"، "سيد اكبر موسوی"، "نگين كتويی زاده"، "ماندانا احمدی"، "آزاده ميگلی" و "مسعود كشانی" هستند.

 

همچنین سایر عوامل این نمایش به شرح زیر است:
دستيار كارگردان: «مهدی انصاری»
دستيار متن: «امين زند»
موسيقی: «كيامرث خورده بين، «عيسی قمری»
مدير صحنه: «امير متقی»
پوستر و بروشور: «پوريا بهرام نژاد
عكس: «رضا ريشهری، «حسين حسينی»
نور: «ميلاد آزموده»
تصاوير ضبط شده: «كريم فائقيان»

گفتنی است برنامه اجرای نمایش "حسنک كجايی؟" از هفتم تا هفدهم بهمن ماه هر شب ساعت 19 در پلاتوی استاد صغيری واقع در مجموعه تئاتر شهر (مجتمع فرهنگی هنری بوشهر) بوده و امشب (17 بهمن ماه) آخرین شب اجرای این نمایش می باشد.

















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108584