کد خبر: 108570 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1397 - 10:10
گرامی داشت چهارمین سالگرد درگذشت حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی+زمان و مکان

اتحاد خبر: در چهارمین زمستان فقدان حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی روحانی مبارز و مردمی، جانباز دفاع مقدس، بزرگ مردی خیٌر و پدری مهربان یاد و خاطرش را در جوار تربت پاکش گرامی می داریم. زمان: پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت 15.30

فقید سعید حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی با حفظ سمت معاون حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور...

اتحاد خبر: در چهارمین زمستان فقدان حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی روحانی مبارز و مردمی، جانباز دفاع مقدس، بزرگ مردی خیٌر و پدری مهربان یاد و خاطرش را در جوار تربت پاکش گرامی می داریم.

زمان: پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت 15.30

مکان: آرامگاه برازجان. قطعه ایثارگران.

 

باشد که ادامه دهنده ی راهش بوده و با عمل خویش یاد و خاطره اش را همواره زنده نگهداشته و باعث شادی و آرامش روح آن فقید سعید باشیم.

 

بیت حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی

 

گفتنی است فقید سعید حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی کارشناس ارشد اداره فرق و مذاهب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که با حفظ سمت معاون حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی را نیز برعهده داشت.

 

در بزرگی فقید سعید حجت الاسلام حاج سید کاظم شهبازی همین اندازه بس که با بزرگان زیادی حشر و نشر داشت و نزد بزرگانی چون یادگار ارزشمند امام راحل (ره) حضرت آیت الله حاج سید حسن آقای خمینی دارای قرب و منزلت ویژه ای بود. شنیده بودم با حاج سید حسن آقا حشر و نشری دارد ولی حد و حدودش را نمی دانستم. وقتی حاجی دار فانی را وداع گفت حاج سید حسن آقا به محض شنیدن، پیام تسلیتی ارسال فرمودند و عمیقاً اظهار تاسف و تاثر کردند. ولی عمق ارتباط عاطفی حاج سید حسن آقا با مرحوم حاجی را وقتی بیشر متوجه شدم که در دیدار مهرماه امسال اصلاح طلبان استان بوشهر با حاج سید حسن آقا، ایشان در جمع حاضرین گفتند: جای حاج آقای شهبازی در این جلسه خالی بود! و این در حالی بود که هشت ماه از فوت مرحوم حاجی می گذشت؛ حاج سید حسن آقا در ادامه خطاب به حاج شیخ محمد زارع  - از دوستان مشترک مرحوم حاجی و حاج سید حسن آقا- گفتند: هماهنگی کنید سری به خانواده آقای شهبازی بزنیم و احوالشان را بپرسیم؛ که آقای زارع به ایشان گفتند خانواده آقای شهبازی تهران نیستند و رفتند شهرستان.


جالبتر برای من متن پیامی است که یادگار بزرگوار امام راحل برای سالگرد مرحوم حاج آقای شهبازی فرستادند. حاج سید حسن آقا در این پیام، مرحوم حاج آقای شهبازی را «برادرم» خطاب کرده که بیانگر عمق ارتباط عاطفی این دو بزرگوار بوده است.
از حاج سید حسن آقای خمینی که بگذریم؛ مرحوم حاج آقای شهبازی ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با بیت و دفتر جناب حجت الاسلام سید محمد خاتمی رییس جمهور دولت های هفتم و هشتم، حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات و دستیار ویژه رییس جمهور فعلی دکتر روحانی، حجت الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و بسیاری دیگر از وزرا و کابینه دولت های گذشته و فعلی، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران، بسیاری از نمایندگان ادوار مختلف مجلس از سراسر کشور، آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و..... داشت.

 

اتحاد جنوب و اتحاد خبر یاد و خاطره آن مرد بزرگ را گرامی می دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/108570