امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1397 - 23:52

اتحاد خبر: نشست هم اندیشی شهرداران ادوار گذشته تاکنون شهر برازجان با حضور هفت تن از شهرداران سابق این شهر برگزار گردید. به گزارش "اتحاد خبر"، شهردار برازجان عنوان کرد: امروز یکی از بهترین روزهای خدمت من است، همواره مترصد فرصتی برای گفتگو با عزیزان و شهرداران ادوار گذشته، سرپرستان و همکاران خودم بودم که با آماده سازی ...

اتحاد خبر-زهره عرب: نشست هم اندیشی شهرداران ادوار گذشته تاکنون شهر برازجان با حضور هفت تن از شهرداران سابق این شهر برگزار گردید.

به گزارش "اتحاد خبر"، شهردار برازجان عنوان کرد: امروز یکی از بهترین روزهای خدمت من است، همواره مترصد فرصتی برای گفتگو با عزیزان و شهرداران ادوار گذشته، سرپرستان و همکاران خودم بودم که با آماده سازی تابلوی شهرداران ادوار مختلف شهر برازجان و به بهانه رونمایی این فرصت فراهم شد.

محمدحسن محمدی با اشاره به نقش شهرداری در جامعه، اظهار داشت: شهروندان از بدو تولد تا زمان وفات از شهرداری خدمات دریافت می کنند، اینگونه خدمت کردن برای ما خوشایند است و مسلما مردم نیز این خدمات و نهاد خدمات رسان را می بینند.

«غلامحسین کفایی»: با توجه به محدودیت های آن زمان توانستم خیابان هفت تیر فعلی را احداث نمایم

غلامحسین کفایی، -شهردار سال 1355- با بازگویی خاطره ای از نحوه انتخاب خود به عنوان شهردار گفت: من آرزویم این بود که از شهرداری سابق (میدان دژ) تا فلکه بیمارستان دوطرفه شود ولی دست هایی در کار بود که نمی گذاشت این اتفاق بیفتد. آن زمان ها گذشته و تا امروز که من می آیم و می بینم که مردم چقدر برای عبور و مرور و پارک ماشین هایشان مشکل دارند!

وی تصریح کرد: بنده با توجه به محدودیت های آن زمان توانستم خیابان هفت تیر فعلی را احداث نمایم و حقیقتا هنوز هم می بینم که به تعمیر نیازی ندارد، و امیدوارم که تا زنده ام نیازی به تعمیر نداشته باشد، هر چند دلم می خواست که عرض آن بیشتر باشد. ان شالله شهرداران عزیز این رویه را ادامه دهند چون امروز توده مردم نظریات و توقعاتی دارند که باید به آنها احترام گذاشت.

«سید محمد علی حسینی»: رایزنی هایی جهت تبدیل برازجان به مرکز استان داشتیم که متاسفانه هرگز محقق نشد

سید محمد علی حسینی -شهردار سال 1360- ضمن تشکر از شورا و شهرداری به سبب زحماتی که متحمل می شوند، گفت: شهردار شدن ما در برازجان تصادفی بود، من اصلا برازجان نیامده بودم. در آن زمان فوق دیپلم رشته مدیریت داشتم و به عنوان بازرس استانداری مسئول انجام تحقیقات در شهر شدیم، و سپس نقشه احداث زندان را اصلاح نموده و همچنین فعالیت ها و رایزنی هایی جهت تبدیل برازجان به مرکز استان داشتیم که متاسفانه با وجود دلایل زیادی که داشتیم این ایده بی نتیجه مانده و هرگز محقق نشد.

«محسن علیخانی»: از ایده و کار فرهنگی شهرداری برازجان قدردانی می کنم

"جهانشیر محمودی"، از پرسنل شهرداری برازجان اجرای برنامه را بر عهده داشت و پیام کتبی محسن علیخانی (سال 1377)، از شهرداران اسبق برازجان -که موفق به حضور در جلسه نشده بود- را قرائت کرد. علیخانی در پیام خود آورده بود: "از ایده و کار فرهنگی شهرداری برازجان قدردانی می کنم و همچنین از تمام شهرداران ادوار گذشته برازجان به سبب تلاش، خدمات و فعالیت های صادقانه ایشان در این شهر سپاسگزارم."

«عبدالحسین اکسیر»: نسبت به برازجان و دشتستان تعلق خاطر دارم و آن را مثل زادگاه خودم می دانم

عبدالحسین اکسیر، -شهردار سال 1371- با تاکید بر اینکه قدمت دشتستان در تاریخ هویدا است، اذعان داشت: بسیاری از آثار بر جا مانده از زمان هخامنشی و سایر زمانها حکایت از بزرگی این دیار و مردان و زنان آن دارد. کسی که ده سال در یک جایی زندگی کرد نسبت به آنجا تعلق خاطر پیدا می کند و من نیز نسبت به برازجان و دشتستان تعلق خاطر دارم و آن را مثل زادگاه خودم می دانم و خاطرات خیلی شیرینی از اینجا دارم. گرچه خاطرات تلخی هم دارم مثل غرق شدن تعدادی از دانشجویان -گرچه چند ماه قبل از حضور من اتفاق افتاد- و به همین سبب فکر کردیم که ابتدای کار و بهترین عملکردمان پل ورودی باشد.

وی ادامه داد: بنده از سال 71 تا 76 خدمت توفیق داشتم و خاطره شیرین تری که باید بگویم برگشت مجدد من به برازجان بود. آشنا شدن با مردم برازجان و قریب به 4 سال خدمت در فرمانداری نیز برای من شیرین بود. در عین اینکه آن سالها جنگ بود و اعتبار کم، اما خدمات زیادی صورت گرفت که جا دارد از تلاش تمام کسانی که در این شهر در جهت زیباسازی و توسعه شهر همت نموده اند تشکر کنم.

«ایوب پاپری مقدم»: استفاده از دانش و تجربه شهرداران قدیم، و کسانی که دارای تجربه و تخصص هستند باید از حد تعارف بگذرد

ایوب پاپری مقدم -شهردار سال 1380- ضمن تبریک به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نکته که آقای اکسیر ده سال در برازجان خدمت کرده است، بسیار بااهمیت است. ده سالی که هر یک روزش برایش بیش از ده سال سپری شده و از صبح با زندگی مردم سروکار داشته است ولی متاسفانه در کشور ما با فراموشی و کم اهمیت جلوه دادن، اساتید خود را نابود می کنیم.

وی ضمن خاطره گویی از زمان شهرداری عنوان کرد: همین جلسه می تواند به عنوان شروع خوبی باشد و شوراهای جوانی که امروز می آیند از تجربه های رایگان دیگران استفاده کنند، زیرا هیچکسی برای در اختیار گذاردن تجارب خود هزینه طلب نمی کند. استفاده از دانش و تجربه شهرداران قدیم، و کسانی که دارای تجربه و تخصص هستند باید از حد تعارف بگذرد و سازوکار قانونی به خود بگیرد.

«کریم حسین آبادی»: امیدوارم شهرداری برازجان همواره فضای آرام و مناسبی برای کار و خدمت باشد

کریم حسین آبادی -سال 1389- با اشاره به چگونگی نصب تندیس غضنفرالسلطنه و تنش هایی که وجود داشته است، گفت: پس از بسیاری اتفاقات ما را به شورای شهر جهت استیضاح برده بودند، و ما مصوبه ای از شورا خواستیم تا تندیس در روبروی دژ نصب شود. در نهایت و در شهریور 93 قبل از آغاز هفته دولت تندیس را نصب کردیم با این فرض و انتظار که اتفاقی نمی افتد و عملیات نصب صورت گرفته است، اما همان روز و پس از اتمام بازدیدها و گذشت چند ساعت خبر دادند که تندیس را پایین کشیده اند! به عقیده من قرابت و نزدیکی دژ با این تندیس بهترین مکان را جهت نصب آن به وجود آورده است و امیدوارم که در آینده تندیس دیگری در آن نقطه نصب شود. اما این خاطره تلخ و شیرین من بود!

وی با تشکر از برگزارکنندگان این جلسه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بسیار خوشحالم، انسان وقتی پشت سر خود را نگاه می کند می بیند که یک جاهایی اثری از خود بر جای گذاشته است. همه ما در هر سطحی که هستیم باید کار خود را به بهترین نحو انجام دهیم، امیدوارم شهرداری برازجان همواره فضای آرام و مناسبی برای کار و خدمت باشد.

«ماشالله احمدی»: شاید باور نکنید اما سخت ترین کار شهرداری کردن است

ماشالله احمدی، -سال 1392- ابراز داشت: خیلی جاها کار کرده ام و هیچ جا و هیچ شهری ما را دعوت نکرد و بگوید دست مریزاد، و جالب این است که هر جا کار می کردم، هم مردم راضی بودند و هم پرسنل! شاید خستگی 16 - 17 ماه کار کردن در گناوه از تنم درآمد و با انرژی روانی و روحی که مرکز دشتستان به من داده است اول هفته با یک انرژی مجدد و مضاعف شروع می کنم.

وی عنوان کرد: قبل از جلسه گشتی در شهر زدم، سازه های آبی روح تازه ای به شهر بخشیده، و نظافت شهر، پیاده راه سلامت، پروژه های عمرانی ظاهر برازجان را چشم نواز و توسعه یافته نموده است. به این خاطر از شهرداری، پرسنل آن و شورایی که پشتوانه شهردار بوده است تشکر می کنم. شاید باور نکنید اما سخت ترین کار شهرداری کردن است و هر چه شهرها کوچک تر و منابع مالی محدودتر شوند این کار نیز دشوارتر می شود. من نزدیک به دو سال در این شهر زندگی کردم و از مردم برازجان حتی یک مورد بدی ندیده ام، همینطور از پرسنل نیز به غیر از محبت چیزی ندیده ام.

«عباس پای بست»: اعضای شورا اجازه دهند شهردار از تحصیلات و دانش خود در جهت تحقق اهداف شهرداری استفاده کند

عباس پای بست -سال 1384- ضمن تشکر از هماهنگی دست اندرکاران این جلسه اظهار داشت: ابتدا ابلاغ من با مشکلات زیادی روبرو بود، نکته بسیار جالب از زمان شهرداری من اینکه در شهرداری های کل کشور از حیث تبلیغاتی هیچ چیزی کم نداشتیم و روی آنتن کشوری بودیم که جا دارد از رسانه ها و به ویژه اتحاد جنوب تشکر کنم.

وی با اشاره به یک سال و نیم مدیریت خود در شهرداری گفت: آن زمان شهرداری برازجان 4 میلیارد کسری بودجه داشت و حقوق پرسنل نیز پرداخت نشده بود، و در آن مقطع مدیریت سیاسی بیشتر موردنیاز ما بود تا بتوانیم شهرداری را از شرایط اعتصاب خارج کنیم و الحمدلله در این کار موفق بودیم. در ابتدای کار مهندس اخلاقی را به عنوان معاون عمرانی انتخاب کردیم که یک انتخاب مثبت و مبارک بود.

پای بست تاکید کرد: خواهش من از اعضای شورا این است که اجازه بدهند شهردار از تحصیلات و دانش خود استفاده کند تا بتواند اهداف شهرداری را محقق نماید. رمز موفقیت ما در شهرداری توکل به خداوند، هماهنگی بین شورا و شهردار و دلسوزی پرسنل در زمان مدیریت من بوده است.

«ارسطو قائدی»: در تابلو نصب شده جای اسامی سرپرستان و تقدیر از زحمات ایشان خالی است!

ارسطو قائدی، مدیرعامل سازمان پسماند و از سرپرستان سابق شهرداری برازجان عنوان کرد: ما خاطرات زیادی از حضور شهرداران مختلف در مدیریت شهری برازجان داریم. امروز جلسه ی لذت بخشی تدارک دیده شده است، استفاده خوبی کردیم و همچنین دوستان قدیمی را زیارت کردم. اما گلایه کوچکی که دارم این که در تابلو نصب شده جای اسامی سرپرستان و تقدیر از زحمات ایشان خالی است.

«نوید متین»: به هزار و چند دلیل در طول سالهای گذشته به آن چیزی که شایسته برازجان است نرسیده ایم

عضو شورای اسلامی شهر برازجان ابراز داشت: در دوره های مختلف شهر برازجان به عنوان نقطه استراتژیک همواره نگاه و توجه ویژه ای را از سمت کارشناسان به خود مبذول داشته است. اما علی رغم تلاش مدیران به هزار و چند دلیل در طول سالهای گذشته به آن چیزی که شایسته برازجان است نرسیده ایم که امیدواریم با حضور جوانان شایسته برازجانی شاهد یک شهر آباد و توسعه یافته باشیم.

نوید متین به نمایندگی از اعضای شورای شهر گفت: از کلیه دوستان -اعم از شهرداران و سرپرستان سابق و متخصصان و مدیران شهری- که بتوانند تفکرات جدید و موثری را به شهر تزریق کنند استقبال می کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست از شهرداران سابق شهر برازجان به پاس خدمات و تلاش ایشان در این شهر با اهدای لوح، شاخه گل و هدیه تقدیر صورت گرفت.

 

تصاویر "اتحاد خبر" از آیین رونمایی تابلوی شهرداران ادوار مختلف شهر برازجان




























































 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...