امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 بهمن 1397 - 07:35

اتحادخبر؛ فال روزانه چهارشنبه 10 بهمن 1397

اتحادخبر:  فال روزانه چهارشنبه 10 بهمن 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی واقع بین، با صداقت، مثبت اندیش، طرفدار سادگی، اجتماعی و دارای اعتماد به نفس بالا هستید. شما خلاقیت بسیار بالایی هم دارید و کارهایتان را به روش هایی جدید و متفاوت انجام می دهید. با این همه شما گاهی حسود و بی احساس نیز هستید. امسال وضعیت سلامتی شما در حالت عادی قرار خواهد داشت، اما نباید از چکاپ های سالیانه ی خود غافل شوید و بهتر است در هر شرایطی توجه کافی به سلامتی تان داشته باشید. در صورت بروز بیماری از مصرف خودسرانه ی دارو خودداری کنید. امسال شما قادر خواهید بود با برداشت ثمره ی سرمایه گذاری های گذشته تان وضعیت اقتصادی خود را به ثبات برسانید. همچنین فرصت سرمایه گذاری در زمینه های جدید را نیز خواهید داشت. بهترین سرمایه گذاری ها برای شما در زمینه ی املاک و مستغلات یا بازار بورس خواهد بود. چنانچه قصد شروع کسب و کار مستقلی را دارید امسال برای شما فرصت های بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت که اگر از آنها به خوبی استفاده کنید خواهید توانست تا پایان امسال به مرحله ی سوددهی برسید. امسال از لحاظ حرفه ای نیز برای شما با موفقیت های بسیار همراه خواهد بود. مسئولیت های جدیدی به عهده ی شما گذاشته خواهند شد و شما به خوبی از عهده ی آنها برخواهید آمد و پاداش زحماتتان را نیز خواهید گرفت. شما سال همراه با آرامشی را در کنار عشق خود خواهید گذراند و حمایت و همراهی او همیشه با شما خواهد بود. فروردین، تیر و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

موفقیت های پی در پی و خوش شانسی هایی که این اواخر در زمینه ی مسائل مالی داشته اید باعث شده اند که امروز بسیار خوشحال و سرحال باشید. اعتماد به نفس شما در اوج خود قرار دارد و دوستان خوبتان که شما را در هیچ شرایطی تنها نمی گذارند، اکنون هم در کنارتان هستند. شاید حتی در محل تحصیل یا کار خود به طور رسمی مورد تشویق و تقدیر قرار بگیرید. با این همه اتفاقات خوب طبیعی است که تا این حد خوشحال باشید. به اتفاقات کوچک و بی اهمیت نامطلوبی که ممکن است امروز برایتان پیش بیایند توجهی نکنید و اجازه ندهید حال خوبتان را خراب کنند. خودتان را برای یک روز فوق العاده آماده کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

حالا که نتیجه ی آن همه تلاش و کوشش را گرفته اید و خودتان و توانایی هایتان را به دیگران ثابت کرده اید، شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که کمی هم برای خودتان وقت بگذارید و علایقتان را دنبال کنید. شاید بخواهید ادامه تحصیل بدهید، هنری که مدت هاست عاشقش بوده اید را فرا بگیرید، به یک سفر خارجی بروید و یا حتی یک کتاب بنویسید. شما زمان و انرژی لازم برای فکر کردن به تمام گزینه های پیش رویتان را در اختیار دارید، پس لازم نیست عجله کنید. شخصی که دوست دارید امروز بهانه هایی دارد می گیرد که باعث شده در احساسی که نسبت به شما دارد شک کنید، زیاد سخت نگیرید، اینها چیزی جز تلاش برای سنجش میزان عشق شما نسبت به خودش نیست!

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پولی که به صورت غیر منتظره به دست آورده اید شما را به این فکر انداخته است که دارایی ها و منافع مالی خود را بیشتر کنید. شاید به فکر این باشید که سرمایه گذاری های جدیدی را، به ویژه در زمینه ی املاک و مستغلات انجام دهید، با این حال بهتر است که در تصمیم گیری در این رابطه زیاد عجله نکنید. شما هر چقدر که بخواهید برای تصمیم گیری در این مورد وقت خواهید داشت. امروز برای فرزندان خود و اگر مجرد هستید برای کودکان خانواده تان وقت بیشتری بگذارید، با آنها بازی کنید و به تفریح و گردش بروید. با این کار هم آنها را خوشحال کرده اید و هم غرق شدن در دنیای کودکانه ی آنها حال خودتان را خوب خواهد کرد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز اعتماد به نفس شما چنان بالا رفته است که در فکر شروع یک کسب و کار مستقل برای خودتان هستید. در حال حاضر شانس شما برای آغاز یک شراکت موفقیت آمیز در سطح بالایی قرار دارد و می توانید از این فرصت استفاده کرده و اگر ایده ی خوبی دارید با فردی که شناخت کافی از او دارید و مورد اعتمادتان است برای شروع این کار مشترک وارد مذاکره شوید. امروز همچنین فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن به عزیزانتان، از جمله خانواده و شریک زندگیتان خواهد بود. اگر هنوز مجرد هستید و کسی وارد زندگیتان نشده است به احتمال زیاد این اتفاق به زودی خواه افتاد. اعتماد به نفس تازه ای که پیدا کرده اید افراد بیشتری را به سوی شما جذب خواهد نمود.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

موفقیت هایی که این اواخر داشته اید باعث نشده اند که شما احساس رضایت کنید و دست از تلاش برای کسب موفقیت های بیشتر بردارید. شما دارید با انگیزه ای بیشتر برای رسیدن به اهداف بزرگتر تلاش می کنید. امروز را هم به احتمال زیاد با فکر کردن به گزینه های مختلفی که برای بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی و اجتماعیتان در اختیار دارید خواهید گذراند. شاید چنین فکری به ذهنتان نرسیده باشد، اما شخصی که دوست دارید می تواند منبع الهام بی نظیری برای شما باشد! امروز را در کنار عشقتان بگذرانید تا با یک تیر دو نشان زده باشید و هم به روابط عاطفی خود توجه کنید و هم با کمک او راهی برای پیشرفت خود بیابید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شاید بهتر باشد امروز را با فکر کردن به موفقیت های اخیر خود بگذرانید و از روش هایی که در این مدت به کار گرفته اید برای کسب موفقیت های بیشتر استفاده کنید. موفقیت های حرفه ای شما دارند با سرعتی باورنکردنی ادامه پیدا می کنند و مقامات مافوقتان شما را مورد تحسین و تمجید قرار می دهند. روابط اجتماعی و به ویژه روابط خانوادگی، دوستانه و عاطفیتان نیز رو به پیشرفت هستند و نزدیکی بیشتری به عزیزان خود احساس می کنید. ذهن شما در حال حاضر بسیار قوی و هوشیار است و ایده های خلاقانه و نوآوری هایتان مدام در حال بهتر شدن هستند. این وضعیت فوق العاده قرار است فعلا به همین منوال ادامه داشته باشد!

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

موفقیت های غافلگیرانه ای که کسب می کنید امروز مهمان های ناخوانده و شادی بسیاری را به خانه ی شما خواهند آورد. به احتمال زیاد شما میزبان یک مهمانی خواهید بود که در تمام طول روز شما را به خود مشغول خواهد کرد، اما خوشبختانه هم در حین انجام کارها و هم در طول مهمانی به شما حسابی خوش خواهد گذشت و زحمت هایی که می کشید برایتان عذاب آور نیستند. شما در حال حاضر در خوش شانس ترین حالت ممکن قرار دارید، پس این موقعیت را به سادگی از دست ندهید و بیشترین بهره ی ممکن را از آن ببرید. از غیبت کردن در مورد دیگران و حتی گوش کردن به غیبت هایی که دیگران می کنند خودداری کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما شاهد پیشرفت هایی فوق العاده در جامعه ی اطرافتان و یا حتی در زندگی شخصی خودتان خواهید بود. شاید با برخی افراد جدید که در محله ی شما زندگی می کنند یا به تازگی به این محل نقل مکان کرده اند آشنا شوید. در دیدارهایی که امروز با دوستان و آشنایانتان خواهید داشت اطلاعات و خبرهای زیادی بین شما رد و بدل خواهند شد، مواظب باشید خودتان را درگیر غیبت کردن در مورد دیگران و مسائل شخصی شان نکنید. با توجه به اینکه موفقیت های اخیرتان دست و بالتان را کمی باز کرده است شاید بخواهید کمی به ظاهر خانه تان رسیدگی کنید و وسایل جدیدی را برای منزلتان بخرید، امروز فرصت خوبی برای این کار می تواند باشد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اعتماد به نفس و تفکرات مثبت امروز در تمام طول روز با شما همراه خواهند بود. انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد و شور و نشاط بسیاری را در وجود خود احساس می کنید. موفقیت و شانسی که این اواخر به شما روی آورده است امروز نیز با شما همراه خواهد بود. با این احساسات خوب و انرژی فوق العاده ای که در اختیار دارید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای شروع کاری باشد که مدت ها قصد انجام آن را داشته اید و می تواند زمینه ساز به دست آوردن پول و خوشبختی بیشتر برای شما باشد. انرژی مثبتی که امروز شما را در بر گرفته است باعث می شود که دیگران خیلی سریع به شما جذب شود و دوستی های جدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز برای شما با شادی و احساس خوشبختی همراه خواهد بود و ثمره ی تمام تلاش ها و کارهای سختی که کرده اید را خواهید دید. اکنون این فرصت برای شما فراهم شده است تا اهدافی را دنبال کنید که تا پیش از این هرگز فرصت اینکه برای آنها برنامه ریزی کنید را هم نداشته اید. روابط اجتماعی شما در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می روند و دوستان جدید و قدیمی دورتان را گرفته اند و شاید حتی احساس کنید که بعد از مدت ها تنهایی دارید عاشق می شوید! شما در حال حاضر از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستید و شانس بالایی در به دست آوردن دل شخص مورد نظرتان دارید. امروز همه چیز آنقدر خوب است که شاید فکر کنید دارید خواب می بینید!

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما طی چند ماه گذشته موفقیت های زیادی را تجربه کرده اید و بخت با شما یار بوده و بیشتر چیزها به همان صورتی که دلتان می خواسته است پیش رفته اند. با سبک شدن باری که به دوش شما گذاشته شده بوده و رسیدن به بخش عمده ی اهدافتان حالا این فرصت در اختیار شما قرار گرفته که وقت بیشتری را به خودتان و کارهای مورد علاقه تان اختصاص دهید و زمان بیشتری را برای رسیدگی به معنویات و فعالیت های هنری در نظر بگیرید. امروز آشنایی با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند باعث غافلگیری تان خواهد شد. چیزهای جدیدی که از این افراد یاد می گیرید به شما انگیزه خواهد داد تا مطالعه و تحقیق بیشتری در این زمینه داشته باشید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز همراهی دوستانتان در یک فعالیت گروهی باعث شده است که احساس سلامتی، نشاط و خوش شانسی داشته باشید. شما دوست دارید که امروز را تا جای ممکن در بیرون از منزل و در فضاهای باز بگذرانید. فعالیت های ورزشی برایتان بسیار جذاب تر از همیشه هستند و اگر قصد رفتن به یک کلاس ورزشی را داشته اید امروز روز بسیار خوبی برای ثبت نام در این کلاس به نظر می رسد. امروز ممکن است برخی اتفاقات کوچک که بیشتر از بی دقتی و حواس پرتی شما ریشه می گیرند تا بدشانسی، شما را به این فکر بیندازند که مبادا اتفاق خیلی بدی در راه باشد، اما اگر کمی حواستان را جمع کنید خواهید دید که به هیچ وجه چنین چیزی در کار نیست و روز بسیار خوبی خواهید داشت.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • از اصحاب رسانه (رسانه های مجوزدار شهر برازجان) حمایت مالی میشود
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • حمایت تمام قد باشگاه ها و مدارس فوتبال از اقدام بی‌سابقه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نماینده دشتستان عازم روسیه شد
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...