امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1397 - 08:03

اتحادخبر؛ فال روزانه دوشنبه 8 بهمن 1397

اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 8 بهمن 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است:

دوست عزیزی که 8 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما تمام ویژگی های یک انسان خوب را دارید و به طور ذاتی قابل اعتماد، جسور و شجاع، متعهد، آماده ی همکاری با دیگران، باهوش و قدرتمند هستید. با این حال شما هم مثل هر انسان دیگری ویژگی های منفی نیز دارید و خودخواه، وابسته و منفی نگر هستید. امسال باید بیشتر از قبل مواظب وضعیت سلامتی خود باشید زیرا خیلی بیشتر از همیشه سرما خواهید خورد و سیستم ایمنی بدنتان ضعیف شده و زودتر به بیماری های واگیردار مبتلا خواهید شد. خیلی بیشتر از همیشه به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود توجه داشته باشید. اواخر امسال از سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده بودید سود قابل توجهی را به دست خواهید آورد. امسال برای آغاز یک تجارت جدید بهترین فرصت در تمام زندگیتان می تواند باشد و نباید فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند را به سادگی از دست بدهید. تلاش هایتان برای به دست آوردن پول بیشتر این بار بی نتیجه نخواهند ماند. شروع شراکت های جدید هم با موفقیت همراه خواهد بود، اما باید از سابقه ی حرفه ای و مالی طرف مقابلتان اطمینان کامل حاصل کنید. امسال مجبور خواهید بود تصمیم گیری های بسیار مهمی در زمینه ی حرفه ای انجام دهید. اگر تلاش خود را کمی بیشتر کنید بدون شک موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر هنوز در یک رابطه ی عاطفی جدی نیستید امسال برای شما شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده تان را به همراه خواهد داشت. اگر هم پیش از این به کسی متعهد شده اید امسال به احتمال زیاد ازدواج خواهید کرد. خرداد، شهریور و مهر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

سوء تفاهمی که بین شما و یکی از اعضای خانواده تان به وجود آمده است می تواند صبح امروزتان را خراب کند. یکی از شما نسبت به همیشه کم حرف تر شده است و همین باعث می شود که نتوانید به راحتی در مورد مشکلتان صحبت کرده و با بیان آن راه حلی برایش بیابید و به همین دلیل هم مشکلتان خیلی جدی تر از آن چیزی که هست به نظر خواهد آمد. هر دو طرف عصبی و تحت فشار و استرس هستید و همین کنار آمدن با هم را برایتان سخت می کند. پیش از هر کاری سعی کنید به اعصاب خود مسلط شوید. امروز ذهن شما روی یادگیری متمرکز شده است؛ چیزی که برای مدت ها دوست داشته اید یاد بگیرید بالاخره در دسترس شما قرار گرفته است.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

درست است که هنوز تا آخر هفته خیلی باقی مانده است، اما امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی به گردش و تفریح رفته و یا در خانه بمانید و تلفن همراهتان را هم خاموش کنید! دوستان و اطرافیان شما عصبی و تحت فشار و استرس فراوان هستند و هر گونه مکالمه ی حضوری یا تلفنی با آنها ممکن است باعث بروز سوء تفاهم و شکسته شدن قلب یکی از طرفین شود. اگر مجبور هستید که حتما با دیگران در ارتباط باشید سعی کنید تا جای ممکن در مورد موضوعات جدی و تنش برانگیز صحبت نکنید و حرف هایتان را به خلاصه ترین شکل ممکن بزنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید امروز برخلاف انتظارتان یک روز فوق العاده خواهد بود.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما این اواخر فشار و استرس زیادی را تحمل کرده اید و همین موضوع باعث شده است که امروز دلتان بخواهد به خرید بروید و چیزهایی را خریداری کنید که هر چند زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسند، اما کارایی چندانی ندارند یا حداقل شما به آنها نیازی ندارید. از آنجایی که دلتان می خواهد تغییراتی در ظاهر خودتان و خانه تان به وجود بیاورید این کار اشکال زیادی ندارد، اما به این شرط که زیاده روی نکنید و چیزهایی که در حالت عادی علاقه ای به آنها ندارید را نخرید، چون این حال شما گذراست و مغازه ها هم این روزها به راحتی چیزی را پس نمی گیرند! راه های بهتری هم برای تخلیه ی فشار و استرسی که احساس می کنید وجود دارند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز با پیدا شدن سر و کله ی یک گروه مهمان ناخوانده فشار و استرس زیادی را به شما وارد خواهد کرد. شما دوست داشتید که امروز را به استراحت کردن بگذرانید، یا شاید هم کارهای مهمی در داخل یا خارج از منزل داشته اید که باید به آنها رسیدگی می کرده اید، اما حالا با رسیدن این مهمان ها تمام نقشه هایتان نقش بر آب شده اند و باید در خانه بنشینید و سر مهمان هایتان را گرم کنید. اگر حال و حوصله ی پذیرایی از مهمان را ندارید به آنها اصرار نکنید که برای شام یا ناهار پیش شما بمانند! البته که باید از مهمان هایتان پذیرایی کنید و رفتار شایسته ای با آنها داشته باشید، اما مجبور هم نیستید کارهایی را انجام دهید که تمایلی به آنها ندارید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز حرف های ناخوشایند یکی از اطرافیانتان ممکن است باعث آزردگی خاطر و دل شکستگی شما شوند و بدتر از همه اعتماد به نفس شما را هم تحت تأثیر قرار دهند. شما اصلا انتظار شنیدن چنین حرف هایی را نداشته اید و به احتمال زیاد هم این شخص حرف هایش را با منظور خاصی نگفته است، اما به هر حال باید این نکته ی مهم را به یاد داشته باشید که این حرف ها بیش از آنکه در مورد شما باشند نشان دهنده ی شخصیت فردی هستند که آنها را به زبان آورده است و نباید خودتان را به خاطر آنها ناراحت کنید. سعی کنید بعدازظهرتان را در کنار آنهایی بگذرانید که دوستشان دارید و به شما احترام می گذارند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما قصد رفتن به یک مهمانی، نمایشگاه و یا یک فعالیت اجتماعی دیگر را دارید، اما موانع کوچک و بزرگ زیادی از جمله ترافیک، فراموش کردن وسایل و یا گم کردن راه باعث خواهند شد عصبی و نگران شوید و رفتارهای غیر قابل پیش بینی از خودتان نشان دهید که با شخصیت واقعی شما مطابقت ندارند. به جای این رفتارها بهتر است خونسردی خودتان را حفظ کرده و با خودتان قرار بگذارید که به هیچ چیزی اجازه ندهید مانع وقت گذرانی شما با دوستانتان شود. خودتان را برای هر شرایطی آماده کرده و با انگیزه و انرژی تمام برای دیدار با دوستانتان و حتی پیدا کردن چند دوست جدید و با ارزش به بهترین شکل ممکن حاضر کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز به صورت کاملا غیر منتظره مسئولیت رهبری یک گروه و یا صحبت کردن در برابر جمعی نسبتا بزرگ به عهده شما گذاشته خواهد شد. شاید در حالت عادی انجام این کار برای شما سخت نباشد، اما امروز دلتان می خواهد به حال خودتان گذاشته شوید و ترجیح می دهید به جای اینکه در مرکز توجه باشید در حاشیه قرار بگیرید. بخواهید یا نخواهید مجبور خواهید شد که این کار را انجام دهید، اما احساس خود را با افرادی که شما را در این موقعیت قرار داده اند در میان بگذارید. شما قصد دارید کارهای ناتمامی که عقب افتاده بودند را با عجله تمام به انجام برسانید، اما بی نظمی هایی که در محیط اطرافتان پیش می آیند اجازه نخواهند داد کارها به آن خوبی که انتظار دارید پیش بروند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر با بی توجهی ها و فتار نادرست خود باعث خواهد شد که در یک کلاس درس، محیط کارتان و یا در یک جلسه ی جدی بحث متوقف شده و یا از مسیر اصلی خود خارج شود. این برای شما اصلا خوشایند نیست، اما شما از آن آدم هایی نیستید که در برابر چنین چیزی واکنش تندی از خودشان نشان می دهند. نگران نباشید و برای اینکه با این شخص وارد بحث شوید به خودتان فشار وارد نکنید. کمی صبر کنید تا اوضاع دوباره به روال عادی خود بازگردد و از حضور در این جمع لذت ببرید. امروز تمام روابط شما، از روابط کاری و دوستانه گرفته تا روابط خانوادگی و عاطفی، به خوبی پیش خواهند رفت و با صمیمیت، صداقت و گرمایی بیش از همیشه همراه خواهند بود و از بودن در کنار دیگران لذت خواهید برد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز بین شما و یکی از دوستانتان مشکلی به وجود آمده است که شما را به این فکر می اندازد که چه اشتباهی انجام داده اید که کار به اینجا کشیده شده است. به احتمال زیاد شما هیچ اشتباهی نکرده اید و فقط در زمان اشتباه در مکانی اشتباه قرار گرفته اید! در چنین شرایطی بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که بدون سرزنش کردن خودتان و یا دوستتان از این موقعیت فاصله بگیرید و در صورت لزوم حتی برای چند روز این فاصله را حفظ کنید تا اوضاع دوباره به حالت عادی بازگردد. امروز یکی از اهداف مهمتان بالاخره به مرحله ای خواهد رسید که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید. این موقعیت باعث خواهد شد که تمام اطرافیانتان احترام بیشتری برای شما قائل شوند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

مسئولیت های زیادی که در محل کار و یا تحصیلتان به عهده ی شما گذاشته شده اند و انتظاراتی که خانواده و دوستانتان از شما دارند امروز به یکباره باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید اختلاف هایی به وجود بیایند. شاید حتی شرایطی به وجود بیاید که طرف مقابلتان از شما بخواهد بین او و دیگران یکی را انتخاب کنید. مواظب باشید به جای اینکه او را آرام کنید شما هم رفتارهای تند و عصبی از خودتان نشان ندهید و برداشت های اشتباه از حرف های او نداشته باشید. به خودتان یادآوری کنید که او چقدر دوستتان دارد و تنها چیزی که می خواهد کمی محبت و توجه است. در مورد وضعیتی که به وجود آمده است با او صحبت کرده و راهی برای به دست آوردن دلش پیدا کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

موانع غیر منتظره ای که سر راه تکمیل پروژه یا کاری که در دست انجام دارید پیش می آیند، امروز ممکن است بین شما و یکی از نزدیکانتان کدورت هایی را به وجود بیاورند. شاید حتی آنقدر عصبانی شوید که قهر کرده و محل را بدون خداحافظی ترک کنید. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هرکسی نگرانی ها و اولویت های خودش را دارد و رفتارها و واکنش هایش نیز تحت تأثیر این واقعیت قرار دارند. کارهایی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید و عصبانیت خود را با تمرکز روی کارهایتان از بین ببرید. شاید تا پایان روز و با فروکش کردن خشمتان به این نتیجه برسید که باید با این شخص صحبت کرده و یا حتی از او معذرت خواهید کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خواب های نگران کننده ای که در مورد یکی از عزیزانتان دیده اید شما را به شدت نگران و آشفته خواهند کرد. شاید بهتر باشد قبل از آنکه روزتان را با این ذهن آشفته شروع کنید کمی به واقعیت ها فکر کنید. خونسردی خود را حفظ کنید و کمی منطقی باشید تا ببینید که این خواب از ترس ها و نگرانی های خود شما ریشه می گیرد و هیچ پیام و یا هشداری برای شما به همراه ندارد. احتمالا با افراد جدیدی آشنا می شوید که نقاط مشترک زیادی با شما دارند و می توانند تأثیرات مثبتی روی زندگی شما داشته باشند. خوشبختانه اهداف مختلف شما دارند به خوبی پیش می روند و به زودی موفقیت های قابل توجهی به دست خواهید آورد



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 11 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 15 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...