کد خبر: 107978 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1397 - 05:13
مدیر آموزش و پرورش دشتستان:
ادارات و نهادها معین مدارس باشند/شاخصه های در حال رشد حوزه آموزش و پرورش

اتحاد خبر:مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه شورای اداری اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش دشتستان برای چهارمین بار موفق به کسب مقام اول استان شده است، همچنین توفیقات خوبی از حیث تصمیم سازی داشته ایم.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،سیدحسن لواسانی فرد با اشاره به شاخصه های در حال رشد حوزه آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر...

اتحاد خبر_زهره عرب:مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه شورای اداری اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش دشتستان برای چهارمین بار موفق به کسب مقام اول استان شده است، همچنین توفیقات خوبی از حیث تصمیم سازی داشته ایم.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،سیدحسن لواسانی فرد با اشاره به شاخصه های در حال رشد حوزه آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر با 32 هزار و 600 دانش آموز، 245 آموزشگاه، و 2 هزار و 400 همکار فرهنگی شاغل و همین تعداد بازنشسته دارای انسجام خوبی در سطح شهرستان هستیم. البته این آمار مربوط به بخش مرکزی بوده و با احتساب بخش های آبپخش، سعدآباد و شبانکاره حدود 50 هزار دانش آموز در شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: در موضوع کنکور، دشتستان تفاوت فاحشی با سایر شهرستان ها دارد و همیشه برتر بوده است. همچنین در بسیاری از زمینه های دیگر از جمله طرح تقویت بنیه علمی که در این حیطه از همکاری دهیاری ها، شوراهای شهر و روستا و شوراهای محلی، و مرکز فرمانداری که در این مقوله کمک بسیاری کرده اند، تشکر می کنم.

لواسانی فرد ابراز داشت: در حوزه فناوری نانو چندین سال است که در کشور مقام اول را داریم. در حوزه های ورزش، هنر و سایر حوزه های مرتبط و جشنواره هایی مثل جشنواره خوارزمی معلمان و دانش آموزان ما پیشتاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، آموزش و پرورش دشتستان توانست در سال گذشته 8 مقام کشوری را در حوزه اولیا و مربیان کسب نماید که این موضوع تعجب همگان را برانگیخت.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان با عنوان اینکه ادارات و نهادها معین مدارس باشند، گفت: سال گذشته مدیریت تامین اجتماعی برازجان یکی از مدارس ما را تحت پوشش قرار داده بودند و این بسیار تاثیرگذار است. من تقاضا می کنم که هر اداره و نهادی که می تواند یکی از مدارس را تحت پوشش خود قرار دهد چون این بچه ها فرزندان خود شما هستند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107978