امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1397 - 12:30
فرماندار گناوه:

اتحادخبر؛ فرماندار گناوه گفت: توجه به روستاها و اشتغال زایی و کسب درآمد در ایام نوروز از اهدف و برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر امسال در شهرستان است.

اتحادخبر: فرماندار گناوه گفت: توجه به روستاها و اشتغال زایی و کسب درآمد در ایام نوروز از اهدف و برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر امسال در شهرستان است.

اشتغال‌زایی روستایی از اهداف امسال برنامه‌های نوروز در گناوه است

 سید علی پاکنژاد صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید همگی در برگزاری این برنامه ها همگام با مردم حضوری فعال داشته باشیم.

 

وی گفت: امسال به دلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه دوم جشن های انقلاب از ۱۲ تا ۱۷ بهمن برگزار می شود و سپس برنامه دهای ویژه ایام فاطمیه را خواهیم داشت که باید حرمت این ایام به نحو مطلوبی حفظ شود.

 

وی گفت: هر سال مردم  با حضور میلیونی، باشکوه و پرشورخود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند و ان شاالله امسال نیز به کوری چشم دشمنان جشن انقلاب  و راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور تر از سال های قبل خواهد بود.

 

وی با تاکید به برنامه‌ریزی‌های مناسب و پرشور برای برگزای برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی برای برگزاری هر چه باشکوه تر و پرشورتر  برنامه های ایام فاطمیه با همکاری هیات های مذهبی برنامه‌ریزی کند و برنامه‌های این ایام با حضور پرشور  و گسترده برگزار شود.

 

وی پیرامون برنامه‌های دهه فجر شهرستان اظهار داشت: دفترچه این ایام با هماهنگی دبیر و ریئس و شورای هماهنگی تدوین خواهد شد  تا هم جشن های انقلاب و هم افتتاح پروژه ها را داشته باشیم.

 

فرماندار گناوه افزود: از برنامه‌های ویژه امسال در دهه فجر اتوبوس انقلاب ویژه روستاها است که از سوی اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری با برنامه های کامل و متنوع در زمینه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و بهداشتی در روستاها حضور پیدا می کنند که باید در دستور کار همه بخصوص دهیاران باشد.

 

وی گفت: امسال در شهرستان گناوه با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با تلاش همه مدیران و مسئولان پروژه ها به نسبت سال های قبل کمتر نیست که در ایام  دهه فجر به بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی آنها را خواهیم داشت.

 

پاکنژاد پیرامون  سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان  و افتتاح بزرگره گناوه دیلم گفت: این بزرگراه به طول ۶۱ کلیومتر و با اعتبار۱۲۶ میلیارد تومان افتتاح شد که از همه تلاشگران، اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره شهرستان و مجموعه قرارگاه خانم الانباء (ص) و از فرمانداران گذشته که در این زمینه تلاش کردند تقدیر می کنم.

 

وی گفت: عمده کارهایی انجام گرفته در تکمیل بزرگره گناوه - دیلم از سال ۹۵ بود و این پروژه برای تکمیل با مشکلاتی از جمله مطالبات مالکین مواجه بود که با جلسات متعدد با آنها سعی در جلب نظر و رضایت آنها کردیم.

 

پاکنژاد اضافه کرد: با وجود اینکه این جاده  از طرح های ملی است ولی ما به دلیل اهمیت آن و اینکه راه دسترسی به استان خوزستان و استان های غربی کشور است و برای امنیت بیشتر هموطنان و همشهریان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سال ۹۵ برای مطالبات مالکین صرف کردیم و سرانجام این جاده به سرانجام رسید.

 

وی پیرامون عملکرد فرمانداری شهرستان از سال ۹۵ و مصادف با فرمانداری خود در گناوه با تاکید بر تلاش  همه دولت ها بخصوص دولت تدبیر و امید  اظهار داشت: از جمله عملکرد این فرمانداری ازفروردین ۹۵ تا کنون رونق بازار و گمرک شهرستان بوده و به نسبت جاهای دیگر در حال حاضر نیز بازار گناوه از بازارهای پررونق محسوب می شود.

 

وی گفت:با توجه به شرایط اقتصادی در مملکت واینکه کسب و کار مردم این بندر که یک بندر تجاری  از طریق دریا است همه فعالیت های بندر و گمرک  و تلاش های ما  در جهت رونق کسب و کار بیشتر مردم بوده است.

 

فرماندار گناوه پیرامون دریافت تسهیلات روستایی و اشتغالزایی گفت: بیشترین تسهیلات روستایی و اشتغالزایی از حیث جمعیت و وسعت در استان شامل شهرستان گناوه شد.

 

وی در زمینه پیگیری امورات بهداشتی و بیمارستانی و خانه های بهداشت گفت: اغلب روستاهای این شهرستان دارای خانه بهداشت شدند و فقط در سال گذشته ۶ خانه بهداشت کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی داشتیم که برخی از خانه های بهداشت  به بهره برداری رسید و چندین خانه بهداشت هم در دهه فجر و هفته دولت آینده به بهره برداری می رسند.

 

وی افزود: پیگیری تجهیزات  بهداشتی بیمارستانی در سطح شهرستان از جمله سونوگرافی و ام ار ای  از دیگر فعالیت ها بود که با تلاش های نماینده  به ثمر رسید و تعداد سونوگرافی های افزایش یافته است.

 

فرماندار گناوه گفت: در بحث خدمات روستایی اتفاقات خوبی در این سه سال افتاده است و از۹۵ به بعد  احداث چمن های مصنوعی، بوستان های امید، آسفالت معابر و کوچه های روستا، طرح های هادی روستاهارا داشته ایم  و افزایش اعتبارات شهرستان و شهرداری ها هم در بحث ارزش افزوده و آلایندگی  وتملک دارایی و هم دربحث اعتبارات ملی چندین برابر شده و توانسته ایم این اعتبارات را با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی جذب کنیم .

 

وی با تاکید بر اینکه در بحث راه ها و جاده ها  این شهرستان از شهرستان های موفق بوده  است اضافه کرد: در این زمینه تعریض راه های روستایی، بلوارمیدان  امام علی تا مال قائد، راه گناوه – دیلم با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان، راه گناوه میشان با اعتبار ۴۷ میلیارد از اعتبارات نفتی  ، راه گناوه گره گچساران با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان ، راه گناوه بندر ریگ، تعریض روکش جاده های گناوه به بندر ریگ ، گناوه برازجان، راه دسترسی به اداره بندر ریگ، شروع عملیات ساحل سازی از جمله این اقدامات بوده است.

 

فرماندار گناوه گفت:ساخت سالن های ورزشی ، سالن اجتماعات ، مراکز رفاهی، سالن ورزشی بانوان  و گاز کشی به تمام روستاهای شهرستان از جمله اقدامات دیگر بوده است

 

پاکنژاد بیان کرد: از خواسته های مردم بعد از ۵۲ سال  فرودگاه گناوه بود که با پیگیری های صورت گرفته در دهه فجر امسال دیوار کشی این فرودگاه شروع می شود .

 

وی گفت: ایستگاه پمپاژفاضلاب در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان که شروع عملیات اجرایی آن در دهه فجر خواهد بود نیز از این اقدامات است.

 

وی پیرامون ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان  گفت:جلسات متعددی در سطح شهرستان برگزار و کمیته های دوازده گانه تشکیل شده است که شروع به کار کرده و جلساتی را برگزار کردند که در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت .

 

وی افزود: رفع نواقصات سال های گذشته در دستور کار کمیته ها و شهرداری قرار دارد و برگزاری  نمایشگاه ها نیز بر عهده اداره صنعت و معدن و تجارت  است که امسال به صورت یکپارپه و یکجا در ساحل خواهند بود.

 

فرماندار گناوه گفت: راه اندازی بازارهای هفتگی در دوشنبه ها و پنج شنبه ها از همین هفته شروع به کار خواهد کرد که ساماندهی دستفروشان به سمت ساحل را در دستور کار دارد.

 

پاکنژاد گفت: توجه به روستاها و اشتغال زایی و کسب درآمد در ایام نوروز  از اهدف و برنامه های ستادهماهنگی خدمات سفر امسال در شهرستان است و امسال  درهمه روستاها  باید در زمینه اشتغال زایی و کسب درآمد کار شود.

 

 

ماشاءالله احمدی شهردار گناوه  در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه پیرامون اقدامات صورت گرفته در زمینه تسهیلات سفر نوروزی و آمادگی ایام نوروز گفت:امسال تلاش شده تا نواقصات سال قبل در ایام نوروز در شهرستان گناوه با برنامه ریزی مناسب بر طرف شود.

 

وی  گفت:یکی از مشکلات قطعی آب در ایام نوروز  بود که امسال ۵ تانکر هوایی آب علاوه بر تانکر های قبل  نصب می شود که  در حال تعیین مکان هستیم تا بتوانیم این تانکر های هوایی را  جانمایی و نصب کنیم.

 

شهردار گناوه با اشاره به اینکه  کمبود  سرویس های بهداشتی و حمام از مسائل و مشکلات مطرح شده مسافران و گردشگران نوروزی در گناوه در سال های گذشته بوده است افزود: ۱۲۰ چشمه جدید شامل ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ چشمه حمام تعبیه خواهد شد و به ۴۰۰ چشمه  قبلی اضافه می شود و سرویس هایی که مشکل دارند نیز تعمیر می شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات عدم داشتن یک متولی خاص برای ساحل بود که امسال فردی را  برای این کار منصوب کردیم که  مسئولیت این کار را بر عهده داشته باشد.

 

وی با اشاره به لزوم در نظر گرفتن محل موقت دپوی زباله گفت: میزان تولید روزانه زباله شهروندان در روزهای عادی ۸۰ تن است که در ایام تعطیلات نوروز بدلیل ورود جمعیت زیاد گردشگران و مسافران به حدود ۳۵۰ تن افزایش می یابد و عملا ناوگانی که برای جمع آوری ، انتقال و دفع ۸۰ تن زباله در نظر گرفته شده باید حدود چهار برابر کار کند لذا امسال یک دپوی موقت برای مواقعی که انتقال پسماند ها سخت باشد یا بارندگی و یاخرابی ماشین آلات  باید استفاده شود.

 

وی بیان کرد: ۴ محل جمع آوری پسماند به صورت ثابت نیز در نظر گرفته شده که ۲ تا در ساحل قرار می گیرد تا گردشگران بتوانند زباله های خود را تحویل و در جمع آوری پسماند در ساحل همکاری کنند.

 

شهردار گناوه اضافه کرد: امسال  هم زمین هایی خالی  افراد یا  هم ادارات شناسایی  تا با پیگیری های لازم کمبود کمپینگ و پارکینگ نداشته باشیم.

 

وی گفت:  به دستور فرماندار با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت امسال همه نمایشگاه ها و دستفروشان در ساحل  و در یک جا ساماندهی می شوند.

 

وی ادامه داد : علاوه بر نیروهای شهرداری ۱۶۰ نیروی خدماتی برای جمع آوری زباله ها در ساحل و مکان هایی که تعداد زیادی مسافر و گردشگر حضور دارد و محل برپا کردن چادر گردشگران است به کار گرفته شده تا کار پاکسازی را انجام دهند.

 

شهردار گناوه گفت: علاوه بر  ۵ نقطه در نظر گرفته شده برای  نصب تانکر هوایی آب از ادارات نیز برای کمک به ناوگان حمل آب  برای ایام نوروز درخواست خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد : با هماهنگی با فرمانداری  و صنعت و معدن و اتاق صناف دو شنبه و  پنج شنبه بازار از این هفته در شهر راه اندازی می شود و دستفروشان به محل این بازارها منتقل می شوند.

 

احمدی گفت از کارهای در نظر گرفته برای  ایام نوروز، کمک گرفتن  از کارگران شهرداری برای راهنمایی و هدایت کردن مسافران و گردشگران است که در حدود ۵۰ نقطه از شهر به کمک ۵۰ نفر از کارگران  در شیفت های استراحت  به راهنمایی مسافران می پردازند..

 

شهردار گناوه ادامه داد: در بحث ترافیک  و جاوگیری از بسته شدن خیابان ها هم با راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی همکاری می کنیم .

 

وی گفت: در ساماندهی جت اسکی و موتورهای چارچرخ نیز با همکاری فرمانداری جانمایی صورت گرفته که با همکاری هلال احمر و دریابانی باید دست در دست هم دهیم تا در این زمینه برای کسی حادثه ای پیش نیاید.

 

وی گفت: در ایام عید بیش از ظرفیت ها و زیرساخت های شهر شاهد حضور مسافران و گردشگران هستیم و لذا  درخواست همکاری و کمک از مسئولان همه کمیته ها ی ستاد خدمات سفر شهرستان داریم تا بتوانیم خدمات مناسبی به هموطنان ارائه کنیم.

 

اسکندر احمدی دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گناوه و مدیر آموزش و پرورش گناوه در این جلسه  گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی که حاصل سال ها مبارزه ملت غیور ایران به رهبری امام (ره) است  با نثار هزاران شهید و فداکاری های بسیارمردم و رهبری آن به پیروزی رسید .

 

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب توطئه های زیادی از سوی دشمنان بر علیه این نظام مقدس شکل گرفت ولی به فضل الهی این توطئه ها خنثی و هر سال بر دستاوردهای این انقلاب  شکوهمند افزوده شده است.

 

احمدی گفت: امسال در دهه فجر که همزمان با چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی است در سراسر کشور برنامه هایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این ایام تدارک دیده شده است تا دستاوردها و خدمات نظام  به مردم  و به نسل جوان معرفی شود

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: در شهر ستان گناوه نیز تمام نهادها و ادارات خدمات انجام گرفته را بیان کنند و وظیفه ما است که دستاودها و خدمات را به نسل جوان معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد:  ادارت و نهادها بخصوص در ایام الله دهه فجر دستاوردها  و خدمات نظام را را در اختیار اصحاب رسانه  قرار داده یا به صورت بنر در شهر منتشر کنند.

 

وی گفت: تا کنون ۷ جلسه در شهرستان گناوه برای هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر امسال در دفتر امام جمعه، مصلی جمعه، با روستائیان و دهیاران و در فرمانداری برگزار شده است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه گفت: با توجه به اینکه ایام دهه فجر امسال  با ایام فاطمیه همزمان شده برنامه ها به گونه ای تدارک دیده شد که جشن های پیروزی انقلاب و برنامه های این ایام تداخلی نداشته باشد.

 

وی با اشاره به مهمترین برنامه های ایام دهه فجر امسال گفت: در روز ۱۲ بهمن حضور در نماز جمعه و اجرای مراسم ورود امام به کشور در مصلی ، زنگ انقلاب با توجه به تعطیلی مدرسه در روز ۱۳ بهمن و به صورت نمادین در دبیرستان دوره اول  شهید  محمدغلامی با حضور مسئولان، برگزاری جشنواره دستاوردهای انقلاب و جشنواره غذایی در کلیه مدارس و بخصوص در هنرستان هاجر با حضور مسئولان، افتتاح دارالقرآن  خیرسازجواد الائمه (ع) ، برگزاری مراسم ایام فاطمیه در ۱۷ دی در همه مدارس شهرستان، تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری شهرستان ،محفل انسی با قرآن در ۲۱ بهمن با حضور قاریان برجسته کشوری در مصلی جمعه از این برنامه ها است.

 

احمدی گفت:  با توجه به اینکه شب ۲۱بهمن مصادف با شهادت حضرت زهر(س) است  نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن ساعت ۱۹ انچام می شود و آخرین برنامه نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن است که شاهد حضور حاکثری همه اقشار مردم و مسدولان در این راهپیمایی دشمن شکن  همچون سال های گذشته خواهیم بود.

 

وی گفت: دفترچه کامل برنامه های ایام دهه فجر تهیه و در اختیار همه ادارات و نهادها  قرار می گیرد  و به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

حجت الاسلام آیت اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه در جلسه شورای اداری گناوه  با تسلیت ایام فاطمیه  پیرامون این ایام با اشاره به حدیث قدسی در وصف خلقت آن حضرت اظهار داشت : در وصف فاطمه زهرا (س) همین بس که خداوند در حدیث قدسی این جایگاه با عظمت را بیان فرموده که خلقت عالم و بشر وابستگی  به خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) دارد.

 

وی افزود: حضرت زهرا (س)  شخصیتی است  که در عمر پربرکت و کوتاه خود دنیایی از معارف و درس ها را به بشر آموخت.

 

اندرزیان گفت: آن حضرت  در ولایتمداری زبانزد خاص و عام است و همه هم اهل تسنن و هم تشیع به این امر اذعان دارند.

 

وی اضافه کرد: زندگی زهرا مرضیه (س) و دفاع ایشان  از ولایت و امیرالمونین (ع) برای همه ما درس بود که با آن کسالت و سن کمی که داشتند از حریم ولایت و  دین اسلام دفاع کردند و  این دفاع به خاطر  اسلام و جایگاه ولایت امیرالمونین بود و یک زن توانست اینچنین شجاعانه از حریم دین دفاع کرد.

 

وی پیرامون الگو بودن حضرت زهرا(س) برای زنان عالم گفت: در قرآن از زنانی که سید زنان عالم معرفی شد حضرت مریم (س)  مادر حضرت عیسی (ع) بود و آمده که این شخصیت در عصر خود بی نظیر بود و قرآن ایشان را سید زنان عالم در زمان خودش معرفی می کند.

 

حجت الاسلام اندرزیان تصریح کرد:  بین زنانی که در تاریخ در عالم در همه زمان ها بی نظیر بودند شخصیت  حضرت زهرا (س)  بود و خداوند فرمود غضب او غضب من است که این را فقط در مورد حضرت فاطمه (س)  فرموده است.

 

وی ادامه داد: خداوند به حضرت فاطمه (س) مقامی عطا فرمود که به هیچ کدام از اولیاء خود نداده است و در روایات داریم که آن حضرت اولین کسی است که وارد بهشت می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: امید است که بتوان از مکتب حضرت زهرا (س) درس های زندگی را فرا گرفته و کمال استفاده را ببریم و ضمن بهره مندی از این ایام در مسیر ولایتمداری آن حضرت ثابت قدم باشیم.

 

 

 مهر

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 11 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 11 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 23 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 23 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...