کد خبر: 107503 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1397 - 12:06
فرماندار دشتستان:
زیرساخت‌های آموزشی شهرستان دشتستان توسعه می‌یابد

اتحادخبر؛ فرماندار شهرستان دشتستان گفت: زیرساخت‌های آموزشی شهرستان دشتستان توسعه می‌یابد.

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: زیرساخت‌های آموزشی شهرستان دشتستان توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های آموزشی شهرستان دشتستان توسعه می‌یابد

به گزارش اتحادخبر؛ ارسلان زارع صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: حمایت‌های مدیریت استان و آموزش و پرورش باعث تقویت تعلیم و تربیت در استان بوشهر و شهرستان دشتستان شده است.

 

وی اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش دشتستان با همدلی و همکاری و هم‌افزایی همه اعضا و با جلب مشارکت خیرین در یک فضای خوب توانست به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یافته است.

 

فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: پشتیبانی‌هایی که همه بخش‌های موثر در حمایت از آموزش و پرورش اعم از ائمه جمعه، شوراها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشته‌اند توفقیات بزرگی در این شهرستان حاصل شده است.

 

وی با اشاره به افتتاح سه مدرسه خیزساز در دشتستان، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی یک مدرسه خیرساز دیگر نیز در این شهرستان اجرایی شده است که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی دشتستان دارد.

 

زارع با اشاره به کسب هفت رتبه برتر کشوری توسط دشتستانی‌ها در انجمن اولیا و مربیان کشور، ادامه داد: امیدواریم در سال پیش رو هم شاهد توفیقات بیشتر آموزش و پرورش استان بوشهر باشیم.

 

لزوم توجه به مسائل تربیتی

 

امام جمعه برازجان نیز در این نشست اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های همیشگی ما مسائل تربیتی است و اگر به مسائل تربیتی بی‌توجهی شود به اهداف مد نظر خود نرسیده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام حسن مصلح اضافه کرد: یکی از موضوعات مد نظر باید مسائل تربیتی باشد و یکی از ملاک‌های اصلی برای ارزیابی باید همین مسائل تربیتی و عقیدتی باشد و باید این حساسیت به خوبی در نشست‌های شورای آموزش و پرورش ایجاد شود.

 

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی، تصریح کرد: در صورتی که بخواهیم تعلیم و تربیت این مدارس به خوبی انجام شود باید شاهد تقویت نظارت‌ها باشیم.

 

امام جمعه برازجان خواستار توجه به عفاف و حجاب در مدارس شد و ادامه داد: در صورتی که به این مسائل توجه نشود شاهد ورود آسیب‌های جدی به کانون خانواده خواهیم بود و اثرات زیادی در خانواده‌ها دارد.

 

توسعه فضای آموزشی در دلوار


حسن درویشی بخشدار دلوار نیز در این نشست اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار با حضور و همراهی همه دهیاران و شهردار دلوار و شوراها شاهد ایجاد فضای تعاملی برای توسعه آموزش و پرورش بوده است.

 

وی بیان کرد:‌ چیزی که نیاز امروز جامعه است، باور بیشتر به آموزش و پرورش از سوی جامعه است و این باور که آموزش و پرورش توسط خود مردم اداره شود و مردم در کنار آن باشند در جامعه تقویت شود.

 

بخشدار دلوار با اشاره به تقویت مسائل آموزشی و پژوهشی در منطقه دلوار، تصریح کرد: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش استفاده بهینه صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند، مشکلات برای حضور دانش‌آموزان در مدارس و فضای آموزشی وجود دارد که برای توسعه و نوسازی مدارس در این منطقه تلاش می‌کنیم.

 

درویشی با اشاره به وضعیت مطلوب گردشگری در منطقه دلوار، افزود: فضای خوبی در این منطقه را می‌توانیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107503