کد خبر: 107502 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1397 - 12:00
نماینده دشتستان در مجلس:
دشتستان پیشتاز کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور در استان بوشهر است

اتحادخبر؛ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتستان پیشتاز کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور در استان بوشهر است.

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتستان پیشتاز کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور در استان بوشهر است.

دشتستان پیشتاز کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور در استان بوشهر است

به گزارش اتحادخبر؛ محمد باقر سعادت صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای اهمیت بسیار زیادی است و همه باید برای تقویت برنامه‌های تعلیم و تربیت تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قوی باعث توسعه و پیشرفت در همه حوزه‌ها می‌شود، ادامه داد: آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد، ورزش، فرهنگ و هنر و . . . بسیار مهم است و بنیاد هر جامعه‌ای آموزش و پرورش است.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان بوشهر باعث شکوفایی و ارتقای بسیار خوبی در سطح استان شده است و امیدواریم روزی برسد که در سطح کشور درخشش بسیار بالایی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از استان‌های پیشتاز در زمینه آموزش نوین بوده است، تصریح کرد: استان بوشهر سابقه دیرینه و درخشانی در آموزش و پرورش جدید در کشور دارد.

 

سعادت با اشاره به وضعیت فعالیت آموزش و پرورش دشتستان، خاطرنشان کرد:‌ شورای آموزش و پرورش دشتستان توانسته مقام اول در استان بوشهر را کسب کند و شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی در این شهرستان بوده‌ایم.

 

وی با اشاره به کسب ۷۵ رتبه زیر هزار کنکور سراسری در شهرستان دشتستان، افزود: کسب مدال در مسابقات فناوری نانو، کسب عنوان پژوهشگر جوان استان، مقام برتر کشوری توسط معلمان دشتستان در طرح‌های پژوهشی، کسب مقام کشوری مقالات علمی رشته ریاضی و شیمی، کسب مقام‌های ورزشی و فرهنگی و هنری و . . . بخشی از افتخارات آموزش و پرورش دشتستان است.

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107502