کد خبر: 107500 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1397 - 11:51
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:
شهرداری‌های استان بوشهر سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند

اتحادخبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند.

اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند.

شهرداری‌های استان بوشهر سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند

به گزارش اتحادخبر؛ ناصر کرمی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم را در زمینه طرح تقویت بنیه علمی داشته باشیم و این طرح از پایه اجرا شود.

 

وی از اجرای طرح توانمندسازی آموزگاران در استان خبر داد و بیان کرد: تشکیل کارگروهی با همکاری دانشگاه خلیج فارس با هدف بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در دست اجرا است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از توزیع سیستم سرمایشی مدارس استان با اولویت مناطق روستایی و محروم استان خبر داد و اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون دو هزار و ۲۵۷ دستگاه کولر در مدارس شهری و ۸۲۴ کولر در مدارس روستایی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر هشت هزار کلاس درس دارد و برخی از کولرها هرساله فرسوده می‌شوند، تاکید کرد: این کولرها نیازمند جایگزینی هستند و نیاز است که کولرهای جدید برای این کلاس‌ها جایگزین شود.

 

کرمی با اشاره به بررسی عملکرد شهرداری‌های استان بوشهر در حمایت از برنامه‌های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ۸۴۰ میلیون تومان جمع پرداختی شهرداری‌های استان بوشهر تا امروز بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه هشت شهرداری تاکنون هیچ مبلغی واریز نکرده است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌های عالی‌شهر، چغادک، آباد، انارستان، بوشکان، کلمه، آبدان، نخل تقی و سیراف تاکنون مبلغی را واریز نکرده‌اند.

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107500