کد خبر: 107491 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 24 دي 1397 - 10:15
برکناری رییس هیات والیبال دشتستان توسط هیأت استان / عجیب و قابل تأمل +متن نامه

اتحاد خبر_اصغر شعبانی:خبر کوتاه ، عجیب و قابل تأمل ، رییس هیأت والیبال استان بوشهر با ارسال نامه ای رسمی به هیأت والیبال شهرستان دشتستان ، سید عباس امیری رییس این هیأت را برکنار کرد !ّدقیقاً دی ماه سال گذشته بود که متنی را خطاب به گنجی رییس هیأت والیبال نگارش و با برشمردن مطالبی بسیار مهم (البته برای بهبود شرایط والیبال در استان)...

اتحاد خبر_اصغر شعبانی:خبر کوتاه ، عجیب و قابل تأمل ، رییس هیأت والیبال استان بوشهر با ارسال نامه ای رسمی به هیأت والیبال شهرستان دشتستان ، سید عباس امیری رییس این هیأت را برکنار کرد !!!

ّدقیقاً دی ماه سال گذشته بود که متنی را خطاب به گنجی رییس هیأت والیبال نگارش و با برشمردن مطالبی بسیار مهم (البته برای بهبود شرایط والیبال در استان) تقاضا کردیم به امورات والیبال نظارت نماید تا تصمیمات اتخاذ شده به سود این رشته دوست داشتنی باشد .



اما متأسفانه گویا قرار نیست آب خوش از گلوی والیبال پایین برود و این روزها مثل برخی شهرستانهای دیگر استان که جنگ و دعوا و حرف و حدیث در آن غوغا می کند ، برکناری رییس هیأت شهرستان دشتستان نیز منجر به اختلافات بیشتر بین والیبالی ها در این شهرستان گردیده است .

کاری نداریم که مسابقات فلان شهر کشور در رده های پایه با حضور نزدیک به ۸۰ ، ۹۰ تیم برگزار می شود و در استان ما با حضور ۵ تیم !!!

کاری نداریم که هم اکنون جای چند تیم قدرتمند در مسابقات والیبال بزرگسالان استان خالی است ...

متولی و رییس یک هیأت در مرکز استان می بایست بمانند پدر خانواده ، امورات تمامی شهرستانها را رصد کرده و نظارت نماید اما گویا در هیأت واليبال استان قضایا با جاهای دیگر متفاوت است !!!

جناب آقای گنجی ...

برای ابتدای صحبت هایم دوست دارم به اتفاق کارنامه مدیریت سید عباس امیری در هیات شهرستان دشتستان را با هم مرور کنیم و عملکرد ایشان را بازگو تا سوء تدبیرها بیشتر نمایان شود !
 
✳ برگزاری منظم و مستمر مسابقات قهرمانی شهرستان در تمام رده های سنی

✳ برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی شهرستان در رده بزرگسالان برای نخستین بار

✳ تأسیس کمیته والیبال ساحلی و برگزاری مسابقات این رشته برای اولین بار در سطح شهرستان

✳ پیگیری جدی در راستای احداث زمین ساحلی والیبال

✳ اختصاص یک سالن مستقل  والیبال در برازجان

✳ پیگیری جدی برای احداث زمین های والیبال برای تیمهای محلات در سطح شهر

 ✳تأسیس باشگاهای مستقل همراه با مدارس والیبال فعال از قبیل موعود فخرایی ، آرمان ، ستارگان دشتستان ، میعاد و استقلال

✳ تأسیس انجمن والیبال روستای دهقاید و برگزاری مسابقات قهرمانی شهرستان سالی یکبار برای اولین بار در این روستا

✳ بازدید منظم از هیأت های زیر مجموعه و تامین تجهیزات ورزشی در حد توان همراه با مشارکت اداره ورزش شهرستان

✳ توجه ویژه به قدیمی های والیبال در برازجان و فعال نمودن تیم پیشکسوتان که منجر به قهرمانی آنها در لیگ استان شد

 

✳ برگزاری کلاس های آموزش داوری برای بانوان و آقایان و ساماندهی والیبال بانوان

✳ تأسیس هیأت والیبال شهر شبانکاره

✳ قهرمانی شهرستان در تمامی رده های سنی در سطح استان

✳ معرفی ۱۰ نفر بطور میانگین در هر سال جهت تست انتخابی تیم ملی و باشگاههای تراز اول کشور



✳ معرفی ۵ بازیکن به تیم های لیگ برتری کشور

✳ معرفی بازیکن شاخص و نام آشنایی بنام عرفان غلامی پور به والیبال کشور که با قهرمانی در رده های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان کشور در آسیا و جهان همراه بود

✳ حمایت از تیم خوشه طلایی جهت شرکت در لیگ استان
ّ
✳ جذب اسپانسر و منابع مالی علیرغم کمبود محسوس بودجه دولتی

✳ اجرای طرح استعداد یابی در مدارس شهرستان برای اولین بار

جناب گنجی ...

یقین دارم بی انصاف نیستید و حتماً بر گفته هایم صحه خواهید گذاشت ، می دانم که عملکرد سید عباس امیری و کارنامه درخشان مدیریتی ایشان را در دل قبول دارید اگر چه بر زبان نیاورید ، اما دوست دارم بدانم ایشان را به کدام علت و دلیل محکمه پسند برکنار کرده اید ؟ چه دلیلی داشته که مدیری با این عملکرد مثبت باید برکنار شود ؟ کدام گناه ؟ به چه جرمی ؟

آقای گنجی ...



اهداف مهم شما بعنوان متولی والیبال در استان چیست ؟ اصلاً بفرمایید برای چه قبول مسئولیت کرده اید ؟ برای شما چه چیز مهمتر از پیشرفت والیبالی بوده که بر مسند آن نشسته اید ؟ مگر امکان پذیر است که مدیری با این همه تلاش در یک شهرستان ، با نامه جنابعالی دوران مسئولیتش به پایان برسد ؟

قبول کنید فقط و فقط علائق شخصی است ، قبول کنید تصمیمی احساسی گرفته اید ، بپذیرید این برکناری نه بر مبنای مستندات قانونی و مدارک مستدل بلکه تصمیمی کاملاً سلیقه ای بوده و دود حاصل از گرم نگه داشتن آتش اختلاف بین تعدادی جوان علاقمند به والیبال در شهرستان دشتستان نه به چشم شما بلکه به دیده ی ورزش استانی خواهد رفت که خیلی ها با عشق و علاقه و بدون مزد و منت برای پیشرفتش تلاش می کنند

ّاما جناب آقای گنجی ...

به اطلاعتان برسانیم جامعه ورزش در دشتستان ضمن محکوم کردن این اقدام شخصی و سلیقه ای جنابعالی که حتماً بدون هماهنگی و اطلاع با اداره ورزش شهرستان بوده در حرکتی واحد و یکسان ، حمایت قاطع خود را از سید عباس امیری مرد زحمکتش والیبال اعلام نموده و تا آخر با این چهره ی محبوب ورزشی خواهند ماند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .

 




لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107491