کد خبر: 107308 ، سرويس: استان خوزستان
تاريخ انتشار: 20 دي 1397 - 12:08
نیروی وظیفه ناجا در درگیری با سوداگران مرگ در بهبهان شهید شد /زمان و مکان تشییع شهید سرباز وظیفه شادگانی

اتحاد خبر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت استوار دوم وظیفه ناجا در درگیری با سوداگران مرگ در بهبهان خبر داد. به گزارش اتحاد خبر، وی افزود: حین جابجایی خودروی حامل مواد مخدر، قاچاقچیان قصد ربودن مواد مخدر را داشتند که پس از تعقیب و گریز توسط مامورین با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر سه متهم زخمی و ...

اتحاد خبر: سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، روز یکشنبه (۱۶ دی ماه) ماموران پاسگاه انتظامی پل زهره یک دستگاه خودروی سمند حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر و سه سوداگر مرگ را شناسایی و متوقف کردند.

نیروی وظیفه ناجا در درگیری با سوداگران مرگ در بهبهان شهید شد

به گزارش مهر، وی افزود: حین جابجایی خودروی حامل مواد مخدر، قاچاقچیان قصد ربودن مواد مخدر را داشتند که پس از تعقیب و گریز توسط مامورین با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر سه متهم زخمی و دستگیر شدند. در این میان استوار دوم وظیفه «سلیم شاوردی» مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به یک بیمارستان در اهواز منتقل شد.

قاسم پور بیان کرد: پس از تلاش پزشکان، استوار شاوردی سه شنبه شب به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

زمان و مکان تشییع شهید سرباز وظیفه شادگانی مشخص شد

زمان و مکان تشییع شهید سرباز وظیفه شادگانی مشخص شد

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شادگان زمان و مکان تشییع شهید سرباز وظیفه شادگانِی را اعلام کرد.

هادی حمر اظهار کرد: پیکرهای مطهر شهید «سلیم شاوردی» فردا پنجشنبه در این شهرستان تشییع خواهد شد.

وی افزود: آیین تشییع این شهید شادگانی فردا پنجشنبه ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی این شهرستان برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شادگان با تاکید بر اینکه شهدا چراغ هدایت هستند، بیان کرد: امروز بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف به برکت خون شهیدان است. خون شهدای حله، عزت، اقتدار و سربلندی برای جمهوری اسلامی ایران خلق کرد.

حمر از عموم مردم شهرستان شادگان خواست تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع این شهد، بار دیگر با آرمان‌های شهیـدان تجدید پیمان کنند 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107308