کد خبر: 107181 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 17 دي 1397 - 23:31
مسئول امور ورزش شرکت توزیع برق استان بوشهر خبر داد:
برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال در شرکت توزیع برق استان بوشهر

اتحاد خبر: مسئول امور ورزش شرکت توزیع برق استان بوشهر از برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال بین هشت تیم دسته اول این شرکت در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر، امین معینی  در آغاز مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال دسته یک شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که در برگزاری مسابقات ورزشی در سطح این شرکت دنبال می شود توجه به رشد و شکوفایی ابعاد مختلف انسان با انجام فعالیت های شاداب و سلامت‌بخش ورزشی است.

وی افزود: بالا رفتن راندمان کاری و بهره وری ، ایجاد صمیمیت و انس و محبت بیشتر میان کارمندان و ارتباط مستقیم توسعه محوری با سلامت کارکنان از جمله دیگر اهداف برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شرکت توزیع برق استان بوشهر است که به شکل تقویمی در طول سال انجام می شود.

مسول امور ورزش  شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد:توسعه همه جانبه ورزش استان در تمام حوزه‌ها از جمله ورزش قهرمانی مستلزم داشتن برنامه‌ای هدفمند است که دستگاه‌های اجرایی،می توانند اداره کل ورزش و جوانان استان را برای استعدادیابی و قهرمان پروری یاری کنند.

معینی یادآور شد: در این دوره از رقابت ها، ۸ تیم دسته یک به رقابت پرداخته که در نهایت تیم های امور یک برق بوشهر و ستاد و مدیریت برق برازجان و جم به فینال رقابت ها دست پیدا کردند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107181