کد خبر: 107103 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 دي 1397 - 11:49
مدیرکل هواشناسی بوشهر:
افزایش ابر و احتمال بارش در استان/ خلیج فارس متلاطم می‌شود
اتحادخبر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش تدریجی ابر در استان و احتمال بارندگی پراکنده خبر داد و گفت: از فردا نیمه شمالی خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم می‌شود. فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: مه غلیظ صبحگاهی امروز از گناوه، بوشهر و برازجان گزارش شد که کمترین دید افقی با ۱۰۰ متر مربوط ...
اتحادخبر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش تدریجی ابر در استان و احتمال بارندگی پراکنده خبر داد و گفت: از فردا نیمه شمالی خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم می‌شود.
افزایش ابر و احتمال بارش در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می‌شود

به گزارش اتحاد خبر؛ فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: مه غلیظ صبحگاهی امروز از گناوه، بوشهر و برازجان گزارش شد که کمترین دید افقی با ۱۰۰ متر مربوط به گناوه بوده است.

 

وی اضافه کرد: از اواخر امروز یک سامانه بارشی به تدریج وارد غرب و جنوب غرب کشور می‌شود که ضمن افزایش تدریجی ابر در آسمان استان، در ساعاتی از روز دوشنبه بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

 

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از بعد از ظهر روز یکشنبه تا بعد از ظهر روز دوشنبه به سبب وزش باد شدید با جهت جنوب شرقی و در ادامه از عصر روز دوشنبه تا اواسط روز سه شنبه به سبب وزش باد شدید شمال غربی نیمه شمالی خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان از بندر دیلم تا مطاف مواج و متلاطم خواهد بود.

 

وی افزود: جهت وزش باد امروز غالبا شمالی غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در قسمت های جنوبی تا عصر امروز بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و از فردا بتدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر درساعت خواهد بود.

 

شکوهی پور ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۶۰ تا۱۲۰ سانتیمتر و دور از سواحل جنوبی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود و از امشب در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است.

وی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۱۵ دقیقه، مد دریا ساعت ۹ و ۳۹ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۳ و ۳۳ دقیقه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز جم با ۷ درجه سانتیگراد کمترین دما را داشته و پس از آن دیلم با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر بوده است.

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/107103