کد خبر: 106652 ، سرويس: یادداشت
تاريخ انتشار: 03 دي 1397 - 12:51
پایتخت نفت ایران محروم از نفت

اتحاد خبر-محمد باقر عباسی سملی: امروز داخل اتومبیل داشتم به رادیو گوش می دادم. فردی از برازجان به مجری رادیو بوشهر پیامک داده بود که فرزندم با لباس گرم دارد در خانه از سرما می لرزد. چون بخاری ما نفت ندارد. اصلا فارغ از صحت و سقم این پیامک و نگاه سیایی به تخریب های صدا و سیما علیه دولت، انصافا شرم آور نیست که پایتخت نفت و گاز ایران را از نفت...

محمد باقر عباسی سملی


امروز داخل اتومبیل داشتم به رادیو گوش می دادم.
فردی از برازجان به مجری رادیو بوشهر پیامک داده بود که فرزندم با لباس گرم دارد در خانه از سرما می لرزد. چون بخاری ما نفت ندارد.


اصلا فارغ از صحت و سقم این پیامک و نگاه سیایی به تخریب های صدا و سیما علیه دولت، انصافا شرم آور نیست که پایتخت نفت و گاز ایران را از نفت مصرفی در منازل محروم کنیم؟


نمی دانم با چه زبانی باید از این مردم عذر خواهی کرد. بنده ای که به عنوان معاون سیاسی و سخنگوی ستاد انتخاباتی دولت روحانی این مردم را دعوت به رأی به روحانی کرده ام چه پاسخی برای این مردم شریف و نجیب دارم. برخی مسئولین استان که خود را وامدار رأی مردم نمی دانند. در انتخابات یا خنثی بوده اند یا در ستاد رقیب فعالیت کرده اند و اکنون به دنبال انتقام از رأی مردمند.


این بهانه که چون به استان بوشهر گاز داده ایم پس باید از نفت مصرفی در منازل محروم شوند عذر بدتر از گناه است. چرا نمی فرمایند مردم بوشهر به ایران و جهان گاز داده و می دهند. چرا نمی گویند نفت ایران از جزیره خارگ بوشهر به سراسر جهان صادر می شود ولی خود مردم بوشهر را از نفت محروم ساخته ایم. چرا باید از آفریقای سیا گرفته تا شامات از دلارهای نفتی و گازی استخراجی از استان بوشهر بهره مند باشند آنگاه کودک برازجانی از سرما بلرزد؟ آیا تصمیم گیران در نظام اسلامی به دنبال رسوایی بالاتر از این هستند؟ مسئولان استانی باید حتما در تلویزیون ها و رسانه های معاند مورد مضحکه و استهزاء قرار گیرند تا بخود آیند و تن به این ظلم فراتصور ندهند؟


چرا تصمیم گیران اینگونه با این ملت عناد می ورزند و با اعصاب ملت و آبروی نظام اسلامی بازی می کنند؟

 

 

 

محمد باقر عباسی سملی
معاون سیاسی و سخنگوی
ستاد انتخاباتی روحانی در استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/106652